Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

"Si tingués fills no viuria a la Rambla"

Els últims veïns de la Rambla de Barcelona viuen l'inici de les obres

REPORTATGE. Els últims veïns de la Rambla

REPORTATGE. Els últims veïns de la Rambla

00:00:0041:14
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Barcelona

"Viure a la Rambla de Barcelona costa molts diners, a més a més, en molts moments t'has d'aillar per aconseguir desconnectar de les riuades de turistes que envaixen el carrer cada dia". És el que diu Pau Bosch, un dels centenars de veïns que encara no han marxat d'aquest carrer emblemàtic de Barcelona i que ara veuen com arrenquen les obres de la reforma.

Reivindiquen que són més dels que l'ajuntament té comtpabilitzats i a més a més, creuen que s'ha d'anar molt més enllà d'aquesta reforma. Volen que viure a casa seva sigui més amable i còmode del que és ara, i si pot ser, que s'incentivi que hi vinguin cada cop més veïns. D'aquestes obres que transformaran la Rambla des d'ara fins el 2030 (massa tard, creuen alguns veïns), n'hem parlat amb en Pau, amb la Núria Pujadas i amb els tertulians habituals dels dilluns: la Raquel Tulleuda, en Francesc-Marc Álvaro i la Clara Blanchar.

També han sortit a la conversa els 'renders' que els ajuntaments sempre presenten als periodistes quan fan plans urbanístics, els restaurants on només hi van turistes o estrangers, la crisi política al Palau de la Generalitat i una reflexió sobre confiances i desconfiances.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir