"Des dels centres formatius podem ser molt útils a les empreses"
La formació empresarial a debat des del CEEI Lleida amb Xavier Capdevila, d'Ilerna Lleida; Pilar Palau, de l'Escola del Treball, Mònica Visier, de la Caparrella i Xavier Garcia, cap d'estudis del Col·legi Episcopal
A la foto, des del CEEI Lleida Xavier Capdevila, d'Ilerna Lleida; Pilar Palau de l'Escola del Treball de Lleida; Mònica Visier de l'Institut Caparrella i Xavier Garcia, cap d'estudis de cicles formatius del Col·legi Episcopal de Lleida.
Lleida
Des del CEEI LLeida, el Centre Europeu d’Empreses i Innovació parlem avui, del foment de l’emprenedoria... i per això ens fixem en estudis de secundaria i instituts.. Que hi fan per promoure l’emprenedoria? Parlem amb Xavier Capdevila, Responsable del departament d'administració i màrqueting i coordinador d'emprenedoria d'Ilerna Lleida; Pilar Palau: Coordinadora de l'àrea d'emprenedoria del l'Escola del Treball de Lleida; Mònica Visier: Professora de cicles formatius d'imatge i so de l'Institut Caparrella de Lleida; i, Xavier Garcia: Cap d'estudis de cicles formatius del Col·legi Episcopal de Lleida.
Ajudar als emprenedors
Des de fa anys, el CEEILleida explica a estudiants de centres d’educació secundària de tota la demarcació, i també de la Universitat de Lleida, com ajudar als emprenedors a crear i impulsar la seva pròpia empresa, basant-se en una idea prèvia de negoci. Els estudiants són emprenedors en potència i els centres educatius fan servir eines per intentar fer despertar l’esperit emprenedor als seus alumnes.
Preguntes amb resposta
Quines eines es fan servir als centres educatius per motivar als estudiants per ser emprenedors? -Hi ha un contacte fluid amb les empreses per tal que els alumnes puguin conèixer experiències emprenedores i tenir una experiència prèvia de com és el món empresarial? -Quin és el feedback que rebeu d’antics estudiants que han decidit ser emprenedors?
Són algunes de les preguntes que tenen resposta en aquest enllaç:
"Des dels centres formatius podem ser molt útils a les empreses", la formació empresarial a debat des del CEEI Lleida.