Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Jaume Roures té deu dies per acusar Bartomeu i Masferrer pel Barçagate

El fundador de Mediapro es va querellar per injúries i calúmnies contra l’expresident del Barça i la seva mà dreta pels missatges ofensius a les xarxes socials

Barcelona

La titular del Jutjat d’Instrucció número 13 de Barcelona ha donat deu dies a Jaume Roures per presentar el seu escrit d’acusació contra Josep Maria Bartomeu i Jaume Masferrer per un presumpte delicte d’injúries i calúmnies arran dels missatges publicats a les xarxes socials per l’empresa Nicestream, contractada pel Barça en el cas conegut popularment com el ‘Barçagate’.

L’Audiència Provincial va admetre fa uns dies el recurs del fundador de Mediapro al sobreseïment de la causa, que va separada del cas principal, i va instar la jutgessa Alejandra Gil a seguir amb el procediment per un presumpte delicte contra l’honor. Les parts han rebut aquest dilluns una notificació en la qual es dona via lliure per a presentar els seus escrits d’acusació abans de l’obertura de judici oral.

Jaume Roures es va querellar contra Bartomeu i Masferrer pels missatges publicats al compte de Twitter ‘Jaume de Terror II’ i a la pàgina de Facebook ‘Jaume un Film de Terror’. Uns missatges que l’Audiència considera que tenien “contingut clarament ofensiu, creats per I3Ventures-Nicestream, contractada pels querellats amb la concreta finalitat de danyar la imatge del sr Roures”. Missatges com “financiador del golpe de Estado", "colaborador de ETA", "catanazi y enfermo Roures" o "la zorra de Jaume Roures”, destacats per la mateixa Audiència de Barcelona en l’escrit d’admissió del recurs.

En l’escrit d’aquest dilluns, la jutgessa destaca set motius pels quals es permetrà Jaume Roures presentar el seu escrit d’acusació contra l’expresident del Barça i la seva mà dreta durant el mandat:

  1. Un extreballador d’I3Ventures-Nicestream (V.V.) va declarar que s’encarregava del compte de Facebook i que havia de publicar contingunt negatiu contra Roures i fer-lo viral per generar comentaris negatius. Els informes s’enviaven a Jaume Masferrer.
  2. En un mail intern d’I3Ventures-Nicestream existeix una llista de periodistes pro i contra Bartomeu. Hi és Jaume Roures, amb indicacions com “parlar que és part de les màfies del club, que participa en tots els processos de corrupció del club”.
  3. Un altre treballador d’I3Ventures-Nicestream va declarar que publicaven notícies negatives de qui atacava el Barça i va reconèixer que es publicaven notícies rebudes de Carlos Ibáñez (propietari de l’empresa), Michelle Seixas (encarregada) i Jaume Masferrer. En seu policial va dir que “Jaume un Film de Terror” tenia com a finalitat erosionar la imatge del sr Roures.
  4. En l’auditoria forensic de PWC encarregada pel Barça es posa de manifest que la decisió de contractar I3Ventures-Nicestream provenia de Bartomeu. Masferrer era coneixedor, partícep i responsable de la gestió, seguiment i execució.
  5. En l’annex de l’auditoria de PWC existeix un informe especial anomenat “Mediapro-Rosell”
  6. Existeix un informe de Nicestream sobre xarxes organitzades de Twitter contra la directiva del FCB.
  7. Al domicili de Bartomeu es va trobar una còpia de l’informe publicat per la SER sense la marca d’aigua de la SER. També estava als dispositius de Masferrer.
Adrià Soldevila

Adrià Soldevila

Redactor de Deportes de SER Catalunya. Cubriendo la información del FC Barcelona desde 2014. Es autor...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir