Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Callens arribarà a Girona i Terrats ja és a Villarreal

El central peruà, que té doble nacionalitat, arriba lliure i Ramon Terrats marxa al filial groguet amb opció de compra no obligatòria

Alexander Callens serà la segona cara nova del Girona en aquest mercat. / Instagram Alexander C

Alexander Callens serà la segona cara nova del Girona en aquest mercat.

El Girona és molt a prop de tancar el fitxatge del central peruà, amb doble nacionalitat, Alexander Callens, que arribarà lliure després d'haver acabat el seu contracte amb el New York City.

Callens, que aquest mes de maig farà 31 anys, ja té experiència a Espanya. El futbolista va jugar 39 partits amb el Numancia a Segona A i 86 amb el filial de la Real Societat a Segona B, però des del 2017 que jugava al New York City. Ràpid, contundent i esquerrà, el Girona incorporarà un perfil de central que ara mateix no té a la plantilla i que servirà per tapar una de les urgències que té Míchel Sánchez.

En la direcció contrària, és a dir, la de sortida, hi ha Ramon Terrats, que ja ha passat la revisió mèdica amb el Villarreal i a qui el club groguet farà oficial aquest mateix matí. La sortida del jove futbolista, que marxa cedit fins a final de temporada amb una opció de compra no obligatòria per part del conjunt de la Plana, no serà l'única, ja que l'arribada de Callens obligarà al fet que hagi de quedar lliure una altra fitxa.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir