Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Núria Marín: "El 'star system' català no es pren molt seriosament a si mateix"

Gràcies a les cançons del 'Llapis de memòria', la comunicadora de Mediaset ha recordat la "sorpresa" que li va fer el seu primer nòvio

El Llapis de memòria de Núria Marín (08/02/2023)

El Llapis de memòria de Núria Marín (08/02/2023)

00:00:0001:00:00
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Barcelona

Avui al Llapis de Memòria hem connectat les cançons de la periodista i presentadora de televisió Núria Marín.

El primer tema que hem escoltat és És Inútil Continuar de Sau; "quan era petita m'agradava molt el pop català, però em feia ràbia que tots cantessin amb accent de Barcelona i la boca molt oberta, així que jo m'encarregava d'adaptar les cançons amb accent de Lleida". Tot seguit ha sonat la sintonia de Bola de Drac; "tenia vuit anys quan la van estrenar a TV3, vivia a Vielha i estava enganxadíssima a Bola de Drac. A més, estava enamorada del Son Goku... recordo que al pati jugava a lluitar com a la sèrie i estava convençuda que, si ho desitjava molt fort, aconseguiria fer un Kame Hame".

La Soledad de Laura Pausini és la següent cançó que hem trobat al Llapis de Memòria de la comunicadora Núria Marín, un tema que la transporta a les tardes de la seva infància quan, després de l'escola, anava amb totes les amigues a casa d'una d'elles a cantar Laura Pausini sense descans; "érem molt petites i no sabíem res de l'amor, però les cantàvem amb una desesperació que semblava que ens haguessin trencat el cor a nosaltres". A continuació ha sonat Sientes Mariposas de Rebeca, la cançó que utilitzaven de sintonia a Cazamariposas –el programa de Mediaset que la Núria va co-presentar durant set anys-. Després hem escoltat Every Breath You Take de The Police; "és la cançó que vaig demanar que posessin al funeral del meu pare, que era molt fan de Sting".

I encara hem tingut temps d'escoltar tres cançons més del Llapis de Memòria de la Núria Marín: Stan d'Eminem i Dido -"quan em tancava a l'habitació amb la meva parella sempre posàvem aquesta cançó perquè no ens sentissin els meus companys de pis"-, Back For Good de Take That -"Take That va representar el meu primer contacte amb el fenomen fan... em vaig tornar completament boja per ells"- i, per acabar, ha sonat Come Undone de Robbie Williams -"després de la separació de Take That, jo em vaig quedar amb el Robbie Williams... Tinc tots els seus discos, he anat a molts concerts i forma part de la banda sonora de la meva vida".

El programa

El 'Llapis de Memòria' és un programa conduït per Òscar Moré, cada dia de 15h a 16h a SER Catalunya, amb un propòsit tan simple com efectiu i emotiu: recórrer la trajectòria vital dels nostres convidats a través de les cançons que han marcat la seva vida. És a dir, utilitzar el gran poder de la música com un àlbum de fotografies que evoca records, olors, moments, etc.

No cal dir que pel 'Llapis de Memòria', hi passen convidats de totes les professions, gènere, edats, classes socials, ètnies... Bàsicament, per què estem convençuts que tots i cadascun de nosaltres, tenim el nostre Llapis de Memòria. Com deia l'escriptor francès Victor Hugo: "la música expressa allò que no pot ser dit, i allò que és impossible mantenir en silenci".

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir