Camí de Montcada de Lleida demana més càmeres
Entrevista al president de l'associació de veïns d'aquesta partida de l'Horta on, de moment, només tenen una càmera, "insuficient" per frenar robatoris i incívics, segons Marc Vives

Un moment de l'entrevista a Marc Vives, president de l'associació veïnal del Camí de Montcada de Lleida. Foto: Ràdio Lleida.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Marc Vives (Veïns Camí de Montcada de Lleida): "Necessitem més càmares".
Lleida
Els veïns del Camí de Montcada reclamen més càmeres de seguretat de les que hi ha previstes a la partida. De moment en tenen una, però està allunyada dels punts més habitats de la zona i, de fet, no va servir per frenar els lladres que van entrar durant les passades festes de Nadal i Cap d'Any en cases d'aquesta partida, causant alarma entre les famílies que hi tenen una casa. El president de l'associació del Camí de Montcada, Marc Vives, diu que a banda de l'única càmera que hi ha, en caldria més.
"Almenys ens en faria falta dues més. A la nostra partida hi ha molts accessos: hi podem entrar per Gualda, pel costat de l'hospital, per Alpicat... amb una sola càmera que tenim ara és difícil tenir-ho tot controlat. Des de l'ajuntament ens van dir que aquest anys n'instal·larien una a la travessera que hi ha entre Montcada i Gualda, però creiem que és insuficient i que n'hi hauria d'haver alguna més", assegura Vives a l'entrevista a l'Aquí Lleida.
Segons Vives, les càmeres han d'anar acompanyades de patrulles constants per les partides de l'Horta per part de mossos o guàrdia urbana.
Un altre dels problemes greus que també estan veient al Camí de Montcada és l'incivisme a l'hora d'abocar residus voluminosos. S'han habilitat illetes per a l'abocament controlat de tot tipus de residus però no de voluminosos. Però hi ha gent que es fa la sorda o la cega i hi continua abocant runa i de tot :neveres, armaris, runa d'obra. I els veïns ja n'estan tips.




