Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Èxit de participació a la trobada d'empresaris Branding Plan

Més de 200 persones han participat a l'esdeveniment, que s'ha clos amb la realització del programa Can 40 i l'actuació de Porto Bello

Trobada del Branding Plan

Trobada del Branding Plan

Trobada del Branding Plan

Reus

La FiraReus Events ha acollit l'esdeveniment Branding Plan, el programa per millorar comercialment les empreses locals i al qual hi han assistit més de 200 persones, amb les quals l'especialista en comunicació, màrqueting i estratègia, Òscar Jiménez, ha compartit diferents claus.

Programa Can 40

Programa Can 40 / Eva Hidalgo

Programa Can 40

Programa Can 40 / Eva Hidalgo

A posteriori hi ha hagut un vermut networking amb els responsables de les companyies, que també han pogut veure en directe el programa CAN 40 de Els40 i compartir una estona amb el seu presentador, Sergi Sánchez, i amb la presentadora de Cadena Dial Cristina Dalmau. El grup Portobello ha estat el convidat de l'espai.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir