Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La FCF demana cinc anys de presó per una exdirectiva per estafa amb despeses de viatges i un jutjat ja ho investiga

El jutjat ja ha practicat les primeres diligències i interrogatoris

Seu de la Federació Catalana de Futbol a Barcelona(Google Maps)

Seu de la Federació Catalana de Futbol a Barcelona

Barcelona

L'acusada i investigada respon a les inicials de F.L.B. i feia de delegada de l'esmentada federació en una important demarcació de l'area metropolitana de Barcelona.

El jutjat ja ha practicat les primeres diligències i interrogatoris i ara la instrucció està pendent entre altres coses de la qualificació de Fiscalia.

La denúncia de la Federació Catalana de Futbol té a veure amb l'ús irregular o no autoritzat de diners de la federació per a viatges particulars o no acreditats amb un import de la suposada estafa que podria estar entre 60.000 i 70.000 euros segons fonts properes al cas.

Segons això es tractaria de liquidacions per desplaçaments inexistents i això entenen els denunciants podria ser constitutiu de delictes d'estafa i falsedat documental i d'aquí l'elevada petició de condemna.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir