Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Blas Cantó: "És important saber relativitzar i tenir un bon accés a la salut mental"

El cantant presenta a l'Aquí Catalunya el seu últim disc 'El Príncipe'

Barcelona

Blas Cantó porta gairebé 25 anys a sobre dels escenaris, participant en concursos de talents infantils, formant part dels Auryn, guanyant Tu Cara Me Suena, representant Espanya a Eurovisió i una carrera com a solista molt exitosa. Cada mes a Spotify l'escolten gairebé un milió de persones i ara presenta a l'Aquí Catalunya el seu últim disc 'El Príncipe', amb cançons que ja gairebé superen els 4 milions de reproduccions.

Sobre la visibilització de la salut mental

En els darrers anys, Blas Cantó ha fet front a diversos capítols complicats de la seva vida i ha posat de manifest una temàtica com la salut mental. Sobre si les xarxes socials ajuden a superar els problemes de salut mental, el cantant ha respost que: "Hi ha gent a qui si l'ajuden, per desfogar-se o escoltar històries per sentir-se identificats amb altres, però, s'ha de dosificar i és important saber relativitzar tot i tenir un bon accés a la salut mental". "A les xarxes socials tot està permès i quan algú veu un tema té la necessitat de comentar i de vegades, sento dir que el teu comentari no és important", comenta Blas Cantó, sobre les crítiques que un artista i qualsevol persona pot rebre a través de les xarxes socials.

L'etapa Auryn i un possible retorn?

"Auryn va arribar en el millor moment de la meva vida per poder assumir que no se'm fos el cap", explica Blas Cantó, preguntat per com va gestionar el fenomen que es va originar amb la banda Auryn i responent també que el seu bagatge anterior al món de la música ja l'havia fet adonar-se del que suposava una exposició pública des de ben petit.

Sobre un hipotètic retorn de la banda Auryn, sigui per un concert o reagrupar-se completament, Blas Cantó respon que: "Ara mateix no ho faria, però tampoc puc negar que és una cosa que hauria de succeir", deixant la porta oberta a un retrobament en un futur.

'El Príncipe', un nou inici

"Tothom qui comença un projecte nou reinicia d'alguna manera alguna cosa", explica Blas Cantó en relació amb el seu últim disc 'El Príncipe', afirmant com al disc ha fet coses que potser els seus fans no esperaven d'ell, però ell de si mateix sí.

"Sempre m'han agradat els contrastos. El príncep que coneixem és el príncep blau i jo no vull ser un príncep blau per com m'he de comportar a les entrevistes, cantar o vestir. Hi ha prínceps de tots els colors, però jo no vull ser-ne el blau", afegeix el cantant destacant que a les noves cançons es pot veure aquesta evolució personal, que ha sigut un dels fils conductors del nou disc.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir