Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

"Relacionar-se i aprendre, claus de l'Aula d'Extensió Universitària"

Acaba el curs per als més de .1200 alumnes de l'Aula, que cada cop va a més. El curs vinent ja preveu més alumnat

D'esquerra a dreta, Jaume Sales, Paco Rué i Maria Dolors Ramírez. Rué és el president de l'Aula i els altres dos, alumnes.

D'esquerra a dreta, Jaume Sales, Paco Rué i Maria Dolors Ramírez. Rué és el president de l'Aula i els altres dos, alumnes.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

"Relacionar-se, participar i adquirir coneixements. Les aules d'extensió universitària són molt interessants"

00:00:0022:30
Descargar

Lleida

Uns 1.200 alumnes han acabat les classes la Universitat. Són els alumnes de l'Aula d'Extensió univeristària de Lleida, que han posat punt final a un curs en què no han faltat conferències sobre temes tan diversos com la política, la història, la medicina, la música, el teatre, la dansa... Diversitat de temàtiques que són atractives no només per la gent gran... sinó per totes les edats.

De fet, l'Aula d'Extensió Universitària, contràriament al que pugui semblar, està dirigida als interessats d'a partir els 16 anys. I és una proposta, de tan diversa i versàtil, que cada cop aplega i agrada a més gent. L'any vinent ja tenen previst incrementar l'alumnat. Una de les claus de l'èxit és que no és una proposta exclusivament dedicada a obtenir coneixements i obrir la curiositat de l'audiència. També és una manera de fer xarxa social, de relacionar-se. I això, ja ho diuen els neuròlegs, és bo per la salut, especialment la salut mental.

Ho reconeix el president de l'Aula d'Extensió Universitària de Lleida, Paco Rué, i ho ratifiquen dos dels alumnes d'aquest curs: en Jaume Sales i la Maria Dolors Ramírez. Per aquesta darrera, participar a les classes de l'Aula suposa "sociabilitzar, adquirir coneixements i relacionar-te" i, per això, ja fa sis anys que hi va. "Encara que alguns coneixements, ja sigui per la teva professió o vida privada, ja els tinguis, sempre va bé anar a les classes perquè així aprofundeixes en allò que potser no ho tenies tan present". "El fet de relacionar-te" amb altres alumnes i "participar de les activitats" paral·leles a la tasca docent "és molt interessant".

També en Jaume Sales, que hi dedica dues tardes a la setmana, és una opció que no defrauda. "A les conferències, a més, els professors utilitzen un llenguatge que és fàcil d'entendre i de seguir. No cal ser un expert per poder seguir les classes".

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir