El calendari del Girona, al detall
Els de Míchel Sánchez debutaran al Reale Arena el 12-13 d'agost i tancaran la temporada a Montilivi davant el Granada

Girona
Aquest migdia s'ha celebrat el calendari de Lliga de la temporada 23-24 que arrencarà el cap de setmana del 12-13 d'agost i que el Girona de Míchel ja sap que debutarà en un dels grans escenaris de la Lliga: el Reale Arena davant la Real Societat... i la tancarà l'últim cap de setmana de maig davant el Granada a Montilivi...
Avui al programa hem fet una anàlisi per mesos i trams de temporada per a detallar a fons aquest calendari del Girona, en una temporada que arrancarà el cap de setmana del 12-13 d'agost amb la visita a Anoeta, coincidint amb la semana grande de San Sebastián i que s'acabarà el 26-27 de maig amb la visita del Granada a Montilivi. Una temporada més no hi haurà Lliga per Nadal, la competició s'aturarà del 20/12 al 03/01, no hi haurà boxing days ni futbol per Cap d'Any, però la Lliga es pararà només deu dies.
Analitzarem el calendari del Girona de la temporada vinent per mesos i recordem que el calendari és asimètric, és a dir que no té res a veure el de la primera volta amb el que hi haurà a la segona.
AGOST: L'arrancada del Girona serà el cap de setmana del 12-13 a San Sebastià davant la Real Societat, però atenció perquè aquest mateix mes rebrà al Getafe a Montilivi i visitarà al Sánchez Pizjuán... dues de les sortides més complicades de la Lliga només començar.
SETEMBRE: El primer partit del mes de setembre serà també el primer partit davant un dels acabats d'ascendir: LAS PALMAS de Garcia Pimienta i del jugador de Lloret Sergi Cardona visitarà Montilivi el 3 de setembre. Després el Girona visitarà Granada, també recentment ascendit i rebrà al Mallorca, abans de tancar el mes al camp del Villarreal, on si no hi ha cap novetat es retobrarà amb Ramon Terrats i Àlex Baena. Aquest mes de setembre, entre el 3 i el 14 hi haurà la primera aturada per seleccions nacionals, un clàssic per aquestes dates.
OCTUBRE: Octubre començarà amb un plat molt fort, perquè el Reial Madrid visitarà Montilivi el cap de setmana de l'1 d'octubre, aquest any no serà per Sant Narcís, però els blancs vindran aviat a Montilivi. La setmana després el Girona visitarà al Cádiz, tornarà a haver-hi un altre paron i l'equip de Míchel rebrà a l'Almeria a casa i tancarà el mes, també a Montilivi contra el Celta de Vigo.
NOVEMBRE: L'inici de Novembre doncs serà tot el contrari, perquè els de Míchel tindran dos desplaçaments consecutius fora de casa. El primer d'ells serà a Navarra, al camp d'Osasuna i la setmana després serà a Vallecas. Una nova aturada i abans d'acabar el mes l'Athletic Club visitarà a Montilivi.
DESEMBRE: El mes de desembre serà intens, perquè amb només vint dies hi ha quatre jornades. El València visitarà Montilivi i la setmana després arriba el primer derbi de la temporada, amb la visita del Girona al Barça, en un partit que es disputarà ja a Montjuïc. Una de les dates marcades en el calendari, ja que aquesta temporada, amb el descens de l'Espanyol, només hi haurà un derbi. L'Alavés visitarà Montilivi i l'últim partit del 2023 serà al Benito Villamarín el 20 de desembre.
GENER DEL 2024: El nou any començarà amb l'última jornada de la primera volta. El Girona rebrà a Montilivi a l'Atlético de Madrid del Cholo Simeone el 3 de gener. La cuesta de enero continuarà amb la visita al camp de l'Almería, rebre el Sevilla a casa i acabar el mes a Balaídos.
FEBRER: Febrer, a priori, és un dels mesos més exigents del Girona sobre el paper, perquè els de Míchel jugaran contra Real Societat a Montilivi, Madrid al Bernabéu i de manera consecutiva Athletic Club també a domicili. L'últim partit serà davant el Rayo a Montilivi. Però si acumulem els partits de gener i febrer, tram molt exigent i complicat pels gironins.
MARÇ: Al Març començarà el compte enrere per les 10 últimes jornades, però també hi ha una baixada de nivell del tourmalet. Mallorca a domicili, Osasuna a casa, Getafe a fora i Betis a casa.
ABRIL: El mes d'abril començarà amb nova aturada per seleccions. No hi haurà partit fins al cap de setmana del 14, quan el Girona visitarà el Civitas Metropolitano, un dels plats forts i un estadi on aquest any no va puntuar, rebrà al Cádiz i visitarà Las Palmas.
MAIG: El mes de maig concentrarà les últimes cinc jornades de manera consecutiva i amb un calendari molt intens, que inclourà alguna jornada intersetmanal. Els cinc últims partits del Girona seran la visita del Barça a Montilivi, a Vitòria al camp de l'Alavés, a casa amb el Villarreal, a Mestalla i a casa amb el Granada.




