Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Barça comença la pretemporada i dóna una segona oportunitat a Dest

Xavi compta amb 14 jugadors del primer equip i 9 del filial a l'espera de sortides

Primer dia de pretemporada Barça

Primer dia de pretemporada Barça

00:00:0003:05
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Barcelona

Tret de sortida per la pretemporada 23-24 a Can Barça. Catorze jugadors del primer equip han anat a la Ciutat Esportiva Joan Gamper a primera hora del matí per passar la revisió mèdica després de les vacances d'estiu. Han tornat Ronald Araujo, Ferran Torres, Raphinha, Iñaki Peña, Eric Garcia, Nico González, Íñigo Martínez, Sergi Roberto, Pedri, Alejandro Balde, Marcos Alonso i Pablo Torre.

La principal sorpresa d'aquest primer dia és el gir de guió amb Sergiño Dest. Tot i que a Xavi no el va convèncer en el seu moment, podrà tenir una segona oportunitat. "És un afavorit per les circumstàncies, primer el tema econòmic, i després perquè el perfil de lateral dret ofensiu l'equip el necessita, Sergi Roberto tot indica que estarà més al mig del camp i al B no hi ha ningú amb aquestes característiques", ha explicat Àlex del Mas al 'Què t'hi Jugues!', i ha afegit que no l'extranyaria que es quedés a la plantilla "per jugar en contextos específics". D'altra banda, Clement Lenglet també ha estat presents, però el club confia a poder tancar la seva sortida pròximament. A les 19 de la tarda Xavi dirigirà el primer entrenament de la pretemporada.

Nou jugadors del filial a les ordres de Xavi

Marc Casadó, Pau Prim, Pau Cubarsí -renovat aquest cap de setmana amb el seu primer contracte professional-, Marc Guiu, Estanis Pedrola, Unai Hernàndez, Lamine Yamal, Fermin López i Mikail Faye han estat els jugadors del filial presents aquest matí a la ciutat esportiva. En el cas de Faye, el jugador farà la pretemporada amb el primer equip malgrat l'overbooking de centrals. No tots els del B que han entrenat avui completaran la plantilla per la gira nord-americana. Falten per arribar Chadi Riad, que ha disputat la Copa Àfrica sub23 amb el Marroc, i Aleix Garrido, que ha jugat l'Europeu sub19 amb Espanya. Ángel Alarcón ha passat la revisió mèdica tot i que continua recuperant-se d'una lesió muscular per la qual va haver de ser operat el darrer mes de maig.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir