Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Sorgeixen més veus discrepants a ERC que demanen canvis a la cúpula del partit

L'exalcalde de Llançà, Guillem Cusí, se suma a les crítiques per l'estratègia de la formació i, en concret, per l'entrada dels republicans al govern de la Diputació de Barcelona.

Gabriel Rufian i Oriol Junqueras canten 'Els Segadors' durant l'ofrena floral al monument de Casanova / Quique García (EFE)

Gabriel Rufian i Oriol Junqueras canten 'Els Segadors' durant l'ofrena floral al monument de Casanova

Barcelona

Els resultats electorals de les eleccions municipals i generals han fet aflorar algunes veus crítiques a Esquerra Republicana que demanen canvi d'estratègia i de lideratge al partit. Una de les últimes ha estat la de l'exalcalde i actual regidor d'ERC de Llançà, Guillem Cusí, que ha criticat l'entrada dels republicans al govern de la Diputació de Barcelona, presidida per la socialista Lluïsa Moret.

Cusí ha escrit a les xarxes socials que "cal un canvi d'estratègia i de lideratges" a Esquerra Republicana. Ho ha fet després que ERC hagi entrat al govern de la Diputació de Barcelona. L'exalcalde de Llançà diu que entén que toca refer-se i que una manera de fer-ho és obtenint quota de poder, però es pregunta "a quin preu?".

El Col·lectiu Primer d'Octubre, que agrupa els crítics del partit, van reclamar canvis immediats a la direcció d'Esquerra Republicana després dels resultats de diumenge i de la lectura que n'havien fet els principals líders.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir