Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Pau Bargalló: "Estic molt a gust a Barcelona, però a final de temporada pot passar de tot"

El jugador del Barça explica el seu futur i els objectius del club per a aquesta temporada

Entrevista a Pau Bargalló al 'Què T'hi Jugues!'

Entrevista a Pau Bargalló al 'Què T'hi Jugues!'

00:00:0008:04
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Barcelona

La secció d'hoquei patins del Futbol Club Barcelona comença la pretemporada a Andorra. L'equip que el darrer any va guanyar tots els títols en l'àmbit nacional ja es prepara per repetir la fita d'alçar la Lliga, la Copa i la Supercopa. Pau Bargalló, MVP de l'equip, ha parlat als micròfons del 'Què T'hi Jugues!' de SER Catalunya per tal d'explicar com enfronta l'equip el repte d'aquesta temporada. "Sempre es pot millorar. L'any passat va ser quasi perfecte, però sabem que estem al Barça i que aquest any ha de ser millor", ha dit el blaugrana fent autocrítica i proposant-se nous reptes per a aquesta temporada.

Jugadors del Barça d'hoquei patins a Andorra | FC Barcelona

Jugadors del Barça d'hoquei patins a Andorra | FC Barcelona / FC Barcelona

Jugadors del Barça d'hoquei patins a Andorra | FC Barcelona

Jugadors del Barça d'hoquei patins a Andorra | FC Barcelona / FC Barcelona

Pau Bargalló sobre la possible oferta del Benfica

En un estiu on diverses estrelles del Barça han hagut de marxar (Mirotic, Higgins, Gonzalo Pérez de Vargas, Ludovic Fábregas...), també hi ha el rumor de la possible sortida de Pau Bargalló, que podria haver rebut una gran oferta del Benfica: "Aquí estic molt a gust. Estic focalitzat en aquesta temporada al cent per cent. Després, el que hagi de ser, serà. Però ara estic molt concentrat i no hi ha res. Tenim un equip molt competitiu per poder aspirar a tot i l'equip treballa", ha dit el jugador d'hoquei patins del Futbol Club Barcelona.

La gran millora dels equips portuguesos a Europa

En els darrers anys, l'hoquei patins ha vist com una de les grans millores ha arribat a Portugal. I és que els equips de l'oest de la península Ibèrica han fet un salt de qualitat a Europa on el Porto ha acabat emportant-se la Copa d'Europa d'aquesta temporada. És per aquest motiu que Pau Bargalló sap com han d'enfrontar aquesta temporada per tal de ser competitius en les competicions internacionals: "Està clar que els equips portuguesos han millorat moltíssim. Nosaltres vam caure eliminats contra el Porto, que acaba campió. Aquest any intentarem portar la Copa d'Europa a Barcelona", ha dit Pau Bargalló als micròfons de SER Catalunya.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir