Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Quique Cárcel: "Míchel és el gran valedor de l'èxit del Girona"

El director esportiu dels gironins ha afirmat que l'espectacular inici no és "una casualitat" i que són "valents" i intentaran lluitar "per estar el més a dalt possible"

Quique Cárcel: "Míchel és el gran valedor de l'èxit del Girona"

Quique Cárcel: "Míchel és el gran valedor de l'èxit del Girona"

00:00:0017:26
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Girona

Després de la victòria d'aquest dilluns al vespre al Nuevo Los Cármenes de Granada per 2-4, el director esportiu del Girona, Quique Cárcel, ha passat pel 'Què t'hi Jugues!' de SER Catalunya per a repassar l'històric moment que viuen els seus, que amb 13 de 15 punts possibles han firmat la millor arrencada de la història del club a la Lliga de Futbol Professional.

"Estem vivint un moment esplèndid. Sabem que tot just és l'inici de la competició i que és molt aviat, però tinc molt clar que aconseguir 13 de 15 és molt complicat i que està a l'abast de molt pocs, sobretot pel com ho hem aconseguit", ha declarat Quique Cárcel, sobre el rendiment de l'equip en aquestes primeres cinc jornades.

Un dels principals artífexs del moment que viu l'equip és el seu entrenador, Míchel Sánchez, a qui el director esportiu ha definit com al "gran valedor de l'èxit del Girona". Míchel, amb qui té una relació "molt especial", és "un líder del projecte que s'està consolidant com a un entrenador amb molt i molt talent". A banda d'això, també ha volgut remarcar que "més enllà de la banqueta, al vestidor o a la sala de premsa és una gran persona, humil i que ens fa sentir a tots els del seu voltant còmodes per a poder treballar. Tenim molta sort de tenir-lo", ha afegit.Les expectatives s'han disparat després d'aquest inici de Lliga i Quique Cárcel no ha fugit a l'hora de parlar dels objectius del Girona. "El que volem és mantenir la categoria un any més, però des de la prudència està el creixement. Insisteixo en què no és casualitat haver fet 13 de 15 i ara és moment per ser valent, anar a per totes i si podem lluitar per estar a dalt, hi serem", ha remarcat.

Per últim, també ha parlat d'un dels temes de l'estiu, la marxa d'Oriol Romeu al Barça. "Reconec que em va fer patir molt, sabia que era pràcticament impossible poder suplir la baixa d'un jugador així. Té un nivell brutal i s'ha adaptat a la perfecció al Barça, jo sabia que només podia marxar si era allà", ha acabat.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir