Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La justícia arxiva la causa oberta contra Ada Colau per la superilla de l'Eixample

L'Audiència de Barcelona estima el recurs de la exalcaldesa contra una querella que va presentar l'exarquitecte en cap de l'Ajuntament

Ada Colau en un acte al Col·legi de Periodistes de Catalunya. / Toni Albir (EFE)

Ada Colau en un acte al Col·legi de Periodistes de Catalunya.

Barcelona

La justícia ha arxivat la causa oberta contra l'exalcaldesa de Barcelona, Ada Colau, pel projecte de les superilles a l'Eixample. El procés es va iniciar amb una querella presentada per l'exarquitecte en cap de l'Ajuntament, Josep Antoni Acebillo. Aquesta és la setzena causa judicial contra l'exalcaldesa que acaba arxivada o en absolució.

L'Audiència de Barcelona ha estimat el recurs contra la querella, presentat per Colau i l'extinenta d'alcalde, Janet Sanz, que també estava investigada. Acebillo denunciava possibles irregularitats en l'aprovació de les superilles, el projecte engegat per l'anterior govern municipal per a crear eixos verds i convertir alguns carrers de l'Eixample en zones de vianants. Ara, el jutjat de Barcelona considera que les possibles irregularitats no constitueixen un delicte.

La setmana passada, la justícia també va arxivar una altra causa oberta contra Colau, en aquest cas per la querella d'un fons d'inversió que l'acusava d'haver-los coaccionat perquè oferissin lloguer social.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir