Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Una dona de 37 anys mor en mans de la seva parella a Olot

La policia confirma que es tracta d'un cas de violència de gènere. La parella de la víctima va autolesionar-se després d'assassinar-la i va acabar morint a l'hospital hores més tard

Olot

Els Mossos d'Esquadra confirmen que la dona que va aparèixer ahir morta en un domicili a Olot és un cas de violència masclista. Un home de 56 anys va matar a la seva parella, de 37, al pis on residien. Després es va autolesionar-se i va morir hores més tard a l'hospital. No consten denúncies prèvies en la parella.

La policia va rebre l'avís a través del SEM cap a les quatre de la tarda, per dues persones ferides amb arma blanca dins d'un domicili de l'avinguda Santa Coloma. Quan van arribar els serveis d'emergències mèdiques, la dona ja havia mort, i l'home estava ferit greu.

L'Ajuntament d'Olot ha decretat tres dies de dol i una concentració avui divendres a les sis de la tarda davant del consistori. És el segon feminicidi a Catalunya des de principi d'any. El primer, també a les comarques gironines, va ser el d'una dona que van trobar morta en un cotxe a Torroella de Montgrí també amb ferides d'arma blanca.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir