Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Última hora Se eleva a 24 el número de muertos, con 15 heridos muy graves y 30 graves, tras el descarrilamiento de dos trenes en Adamuz (Córdoba)

El glaucoma, una malaltia silenciosa

Amb Abel Salas i Ariann Dyer, de la clínica oftalmològica Lleida Visió

A la imatge, els doctors Abel Salas i Ariann Dyer, de la clínica oftalmològica Lleida Visió, participant al programa "Empresaris" de Ràdio Lleida.

A la imatge, els doctors Abel Salas i Ariann Dyer, de la clínica oftalmològica Lleida Visió, participant al programa "Empresaris" de Ràdio Lleida.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

La importància de la prevenció en el glaucoma. Amb Lleida Visió.

00:00:0018:25
Descargar

Lleida

Es calcula que unes 10.000 persones a Lleida poden patir glaucoma.  Però el 40%, es a dir, prop de 4.000, no ho saben. D'aquí la importància de fer-se revisions periòdiques i saber si es pot patir o no aquesta malaltia per tal de poder frenar-ne la progressió. Això és el que recomanen els doctors Abel Salas i Ariann Dyer de la clínica oftalmològica Lleida Visió, que han passat aquest dimecres pel programa "Empresaris" de Ràdio Lleida, coincidint aquesta setmana amb la commemoració del Dia Mundial del Glaucoma.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir