Comença la preinscripció a les escoles bressol de Barcelona
Hi ha 4.638 places vacants a la xarxa municipal i 326 a les cinc gestionades per la Generalitat
El departament d'Eduació es felicita de l'eficàcia que ha resultat tenir el projecte de l'escola bressol rural per garantir la pervivència de l'escola en 37 municipis de Lleida, fins al moment. Foto: ACN.
Barcelona
Aquest divendres ha començat la preinscripció a les 105 escoles bressol municipals i les cinc públiques de la Generalitat de Barcelona. L'oferta de places vacants és de 4.638. La xarxa municipal de 105 bressols té una capacitat total de 8.845 places, distribuïdes entre 624 grups de 0, 1 i 2 anys. Pel que fa a les cinc llars d'infants públiques, de titularitat de la Generalitat, hi ha 326 places totals en un total de 26 grups. D'aquestes, se n'oferten 177. D'altra banda, de les 4.638 places disponibles, se n'han reservat 530 per atendre necessitats educatives especials. La preinscripció es farà de manera telemàtica.
Les sol·licituds es poden presentar fins al 16 de maig. El 24 de maig es publicarà la llista amb les puntuacions provisionals i del 27 al 31 de maig es podran presentar reclamacions. El 4 de juny es publicarà la llista amb la puntuació definitiva, el 5 de juny es farà el sorteig del número de desempat i el 13 de juny es publicarà la llista d'admesos i, si s'escau, la d'espera. La matrícula es podrà fer del 14 al 21 de juny.
El proper curs es mantindrà el servei amb diversificació horària a l'escola bressol Germanetes, al districte de l'Eixample, amb un grup de matí i un de tard, de 13 places cadascun. En aquest centre, les famílies poden matricular els seus infants només de matí, de 9 a 13 hores, només de tarda, de 15 a 19 hores; o bé en l'horari complet, de 8 a 17 hores.