Strombers publica ‘Cada cop que rius’, un homenatge al seu cantant Ferran Gallart un any després de la seva mort
Col·laboren a la cançó músics com Ramon Mirabet, Adrià Salas, Beth, Joan Garriga, La Fúmiga i Joan Rovira

Imatge promocional de la cançó 'Cada cop que rius', de Strombers / Artur Gavalda

Barcelona
Strombers ha publicat aquest divendres ‘Cada cop que rius’ amb la participació de Ramon Mirabet, Adrià Salas, Beth, Joan Garriga, LaFúmiga, Joan Rovira, Jana Caballo, Banda Neon, Alba Marbà, Josep Garriga, Sr. Mit i Marc River. El grup de Cardona vol recordar i retre un homenatge al seu cantant i líder, Ferran Gallart, un any després de la seva mort. Gallart va morir el 21 de setembre de l’any passat. Per recordar-lo i retre-li un homenatge, el grup de Cardonas’ha reunit amb diversos artistes per tornar a cantar i rememorar una de les seves cançons més populars, ‘Cada cop que rius’.
Amb aquest tema, Strombers, han explicat en un comunicat, volen que la seva música segueixi en el record de tots els seguidors i amics que han donat suport al grup durant més de dues dècades.
La banda, fundada per Ferran Gallart i Toni Company, es va formar a Cardona fa més de 20 any amb un estil que barrejava l'ska, els ritmes llatins, el reggae, el rock o el country. El seu últim àlbum, ‘La flor de la vida’ es va publicar el 2022 i s’afegeix a un total de vuit discos i diversos singles, on també destaquen versions en directe i recopilatoris.
El passat maig de 2024 van publicar el seu últim tema inèdit, titulat “Mare” i queés la darrera cançó cantada per Ferran Gallart.




