Directo Sigue en directo el Foro Económico Internacional 2026 con hasta siete jefes de Estado

Aquí Lleida
Sociedad

El noi mort electrocutat al tocar una catenaria es va enfilar al vagó de l’Alvia des de l’andana

Fèlix Larrosa: “costa d’entendre el que va passar i el perquè ho han fet”

El tren Alvia, aturat a l'estació Lleida-Pirineus, on han passat els fets / ACN

El noi de 26 anys que aquest dimarts al vespre va morir electrocutat per la catenària de l'alta velocitat a l'estació de Lleida s'hauria enfilat dalt del tren des de l'andana després d'entrar al recinte saltant-se els controls de seguretat, segons han explicat fonts dels Mossos a Ràdio Lleida

És la principal hipòtesi dels Mossos després del testimoni pres a l'amic de la víctima que l'acompanyava i que va patir un atac d'ansietat en veure com moria carbonitzat a l'acte. La policia descarta que en principi que els dos nois -la víctima de 26 anys, i l'amic de 23- accedissin al tren despenjant-se o saltant per la pasarel.la peatonal que creua les vies. I sobre les raons?, el per què? Encara no ha trascendit si es tractava d'una bretolada, o si bé volien col·larse a l'alta velocitat per anar a Barcelona... L'alcalde Fèlix Larrosa que aquest matí ha passat per l'Aquí LLeida de Ser Catalunya, afirma “que costa d’entendre el que va passar i el per què ho han fet... al final és una cosa lamentable”

Ja durant la tarda, els dos joves havien intentat accedir dues vegades a trens d'alta velocitat. Adif manté a l'estació de Lleida una de les dues composicions que tenia aquest tren Alvia doble de llarga distancia, sense que afecti a la circulació, per fer-ne un anàlisi.