Amb Veu de Dona arriba a Sitges
L’hotel Me acollirà la jornada de SER Catalunya el proper dimecres dia 5 de març


Sitges
L’empoderament, la sororitat i el feminisme confluiran el proper dimecres dia 5 en una jonada d’Amb Veu de Dona, una iniciativa de SER Catalunya per visibilitzar referents en múltiples àmbits. En aquesta ocasió, l’Hotel Me serà el punt de trobada per escoltar a dones que destaquen en l’esport, ja sigui practicant-lo o com a entrenadores; També hi haurà espai per l’art i l’emprenedoria i el lideratge empresarial. Un acte que compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya. El Govern de Tothom.
PROGRAMA
17:30h Benvinguda
- Núria Camps, directora de SER Penedès-Garraf
- Pablo Querol, director de l’Hotel Me Sitges
- Aurora Carbonell, alcaldessa de Sitges
17:45h Dones esportives referents
- Andrea Romero, fundadora de Goodfit i directiva de l’empresa.
- Helena Garcia, periodista i presentadora de TV3. Gran aficionada a la natació en aigües obertes, és una participant habitual en les proves MARNATON,
- Astrid Galimany, llicenciada en Ciències de l'Esport a Barcelona, actualment entrenadora a Aqua Sports Clubs
- Erika Villaécija, campiona mundial de natació i doble olímpica. Actualment és entrenadora del Club MARNATON
18:15h La dona en el món de l’art
- Entrevista a Berta Fontboté:, mediadora artística i cultural. La seva trajectòria combina la creació, la gestió cultural i la docència universitària. Actualment, exerceix com a Coordinadora de Projectes a PONT, una productora cultural multidisciplinària, on impulsa iniciatives que vinculen l’art, el disseny i la mediació cultural.
18:30h L’empoderament en l’àmbit empresarial
- Judith Masoni, directora de màrqueting de Beso Beach
- Susana Villagrasa, presidenta de Talent Femení, una associació que agrupa dones emprenedores i empresàries del Penedès i el Garraf.
- Lidia Codinachs, fundadora de Lídia Codinachs Agencia
- Belen Larruy, directora creativa de Guillermina Baeza
- Anna Guiró, directora del projecte Hospital Vithas
19:10h Les dones del Carnaval sitgetà
- Carme Artigas, presidenta del Prado, societat recreativa i cultural sitgetana.
- Mia Muntané, integrant del carnaval
19:25h Cloenda
- Xavier Ripoll, regidor de Drets Socials, Ciutadania i Igualtat
19:30h Cloenda i còctel

Eva Hidalgo
Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.




