Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Una petita vermuteria del barri de Gràcia triomfa amb el seu vermut de color rosa

El vermut Puigmartí trenca les normes dels vermuts i es presenta com un producte completament diferent

El vermut rosa que triomfa al barri de Gràcia

El vermut rosa que triomfa al barri de Gràcia

Barcelona

Aquesta beguda creada en una petita vermuteria del barri de Gràcia, a Barcelona, crida l'atenció pel seu color rosa intens. Aquest color es deu a l'ingredient base de la beguda, el Bitter. El seu sabor és cítric i refrescant, amb un toc a llima que defineix el seu caràcter. També s'aprecia el toc d'herbes de farigola i un aroma afruitat de magrana que li donen un contrapunt ideal.

L'autor d'aquest vermut és Agustí Camps que assegura que "sempre ha tingut traça per cuinar i preparar begudes, però com mai ha seguit les normes establertes, no es considera cuiner ni cocteler". Aquesta beguda ha nascut en un petit negoci del barri de Gràcia, quan una marca li va proposar a l'Agustí elaborar un vermut a partir de la beguda que ell oferia al seu negoci, amb la condició de complir un mínim de vendes a final d'any. L'Agustí no va arribar a complir aquesta fita, però l'èxit de la seva creació a la vermuteria va ser tan rotund que va decidir embotellar la seva fórmula. Així va néixer el Vermut Puigmartí, al cor de Gràcia, a partir d'un repte que es va transformar en un petit projecte personal ple d'il·lusió i passió pel que fa a un mateix.

"Per mi el vermut és art, no hi ha edat ni sexe ni classe que determini qui ha de prendre'l", explica l'Agustí, i afegeix que ha creat aquest vermut "perquè tothom pugui beure'l i senti que complau els seus gustos".

El Vermut Puigmartí es produeix i s'embotella als Cellers Manye, ubicats a La Secuita, a Tarragona, i és l'únic vermut del país que porta llima entre els seus ingredients.

Vermut Puigmartí

Vermut Puigmartí

Vermut Puigmartí

Vermut Puigmartí

Èrika García Pujol

Èrika García Pujol

Responsable digital de SER Catalunya. Graduada en periodismo por la Universidad Autònoma de Barcelona...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir