Mari Pau Huguet: "No estic jubilada, estic a la tele, però no estic en pantalla"
La periodista de TV3 parla sobre la seva infància al camp i el seu pas per la televisió

Mari Pau Huguet: "No estic jubilada, estic a la tele, però no estic en pantalla"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
La periodista i presentadora Mari Pau Huguet ha explicat al programa la seva trajectòria professional en el món del periodisme i la televisió i com va viure la seva infància.
Nascuda a Estopanyà, a la província d'Osca, Huguet va viure una joventut humil i recorda amb estima els estius que passava amb el seu pare collint fruita: "Els meus amics anaven de colònies d'estiu i jo no hi havia anat mai, però si tornés a néixer, faria exactament el mateix". Huguet explica que es llevava a les quatre del matí per anar a vendre a la plaça el que havia collit amb el seu pare, i això li agradava molt: "La meva il·lusió era que, a les set, quan la gent recollia, obrien la xurreria del mercat i compràvem una paperina".
Amb una llarga trajectòria a TV3, Huguet ha presentat programes com Bon dia, Catalunya o Bojos pel ball: "Sempre he fet magazins, és el gènere amb què em sento més identificada. Tots els programes han tingut un caràcter especial i els tornaria a fer tots".
Tot i no aparèixer actualment en pantalla, continua treballant a TV3, i li molesta que la gent es pensi que s'ha jubilat: "No estic jubilada, estic a la tele, però no estic en pantalla".
Huguet també és coneguda per haver fet un cameo a Plats bruts i explica que una gran quantitat de gent la coneix per haver sortit a la sèrie malgrat haver aparegut només en un episodi: "Un noi em va dir que estudiava art dramàtic per veure'm a Plats bruts".
La presentadora ha explicat que el fet d'haver deixat de sortir en pantalla no va ser fàcil de gestionar pel canvi de rutina: "De cop i volta et lleves al matí i dius, i ara què faré? Em faltava el guió, em faltava la rutina d'anar a maquillatge, em faltava la rutina d'escollir el vestuari, em faltava tot... Havia perdut les rutines".
La periodista també ha comentat què és una apassionada d'aprendre idiomes. De fet, és llicenciada en filologia romànica i, al llarg dels anys, ha estudiat francès, anglès, italià, portuguès i alemany.
Les cançons de Mari Pau Huguet:
- 'Un pueblo' d'Ares Gratal
- 'Bon dia' d'Els Pets
- 'No sé por que te quiero' d'Ana Belén i Antonio Banderas
- 'New York' de Frank Sinatra
- 'Take a chance on me' d'ABBA
- 'Lia' d'Ana Belén
- 'Orfes de rei' d'Ares Gratal
- 'Judit' de Joan Dausà




