Àlex Delmàs: "Ferran Torres és un quart davanter ideal"
Al 'Què t'hi Jugues!', hem parlat amb Àlex Delmàs sobre la cessió d'Ansu Fati al Mònaco, el paper de Ferran Torres a la plantilla i el Mundial de Clubs

Àlex Delmàs: "Ferran Torres és un quart davanter ideal"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
Ferran Torres ja porta dues setmanes entrenant per arribar preparat a la pretemporada del Barça, després de ser baixa les últimes jornades per una apendicitis. Àlex Delmàs creu que Ferran va ser "un quart davanter ideal" i que la pròxima temporada "pot tornar-ho a ser".
Ferran Torres no ha gaudit de tants minuts de titular: Hansi Flick, aquesta temporada, ha tingut clara la seva davantera, formada per Raphinha, Lewandowski i Lamine Yamal. Delmàs ha afirmat als micròfons de SER Catalunya que trobar un davanter com Ferran Torres és complicat: "No és fàcil trobar un davanter que pugui aportar-te aquestes xifres, que accepti el rol d'inferioritat i que quan surti et rendeixi".

Deco, el director tècnic del Barça, ja fa dies que apunta que ha d'haver-hi alguna sortida. Àlex Delmàs, però, creu que Ferran Torres és "un jugador molt útil" i no assenyala al blaugrana com una de les possibles sortides.
La cessió d'Ansu Fati
El davanter del Barça ja es troba a Mònaco i falta que el club ho faci oficial. Àlex Delmàs creu que aquest destí "potser no és el millor lloc". Al mateix temps, però, reconeix que "no n'hi ha gaires que tinguin la capacitat per acceptar Ansu".
Delmàs considera que a Ansu "li convé l'etapa de la cessió". Espera que el futbolista es retrobi amb l'esport: "A tots ens sap greu, perquè l'hem construït aquí i el que ens va ensenyar va ser molt potent". Àlex Delmàs reconeix que era dels que defensava que Ansu Fati "havia de recuperar-se i guanyar minuts" al Barça, però creu que "ja ha creat aquesta etapa". També explica que ja s'ha demostrat que "a Flick no li agrada, no el convenç i que no tindrà minuts".

Tot i això, Àlex Delmàs encara espera a Ansu Fati després de la cessió: "És la darrera etapa que ha de cremar si encara tenim l'esperança d'arribar a veure un bon Ansu. Jo encara la conservo una mica".
Mundial de Clubs, sort o torneig fatal?
Pel que fa al Mundial de Clubs, Àlex Delmàs té clar que el torneig acabarà passant factura a alguns clubs, sobretot a equips com el PSG que no han pogut para i han encadenat totes les competicions sense descans. "Això dependrà de les càrregues de treball", reconeix, mentre afegeix que, tot i considerar-se un ferm defensor del Mundial, hi ha un punt de millora evident en el tema de les dates. A més, Delmàs considera que és una "sort" que el Barça no hi sigui a nivell físic.





