Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Mor un temporer a Alcarràs en el pic de l'onada de calor

Veí de Lleida d'origen romanès, primer es va marejar i, quan van acudir els equips d'emergències, ja no tenia signes vitals

El SEM va trobar l'home sense signes vitals.

El SEM va trobar l'home sense signes vitals.

Alcarràs

Un treballador de la fruita d'origen romanès, veí de Lleida, moria aquest dilluns en el pic de l'onada de calor a la mateixa finca on treballava, propietat d'una empresa de Mollerussa però situada a Alcarràs. L'home es va marejar i, quan van acudir-hi els efectius del SEM (Servei d'Emergències Mèdiques), que van activar un helicòpter, ja el van trobar sense signes vitals i no el van poder reanimar.

Segons ha avançat l'ACN i ha confirmat Ràdio Lleida-SER Catalunya, els mossos van rebre l'avís cap a tres quarts de cinc de la tarda, que és més o menys l'hora en què aquest dilluns 11 d'agost es van tenir les temperatures més altes a la zona (Torres de Segre i Lleida, 41,8ºC). Fonts de la policia catalana afirmen que caldrà esperar l'autòpsia per determinar si és un accident laboral -un cop de calor mentre recollia la fruta- o no, ja que s'ha de comprovar si l'home patia alguna patologia prèvia.

Investigació exhaustiva

La UGT FICA i la UGT de Catalunya demanen que s’investigui de forma exhaustiva la mort d’aquest treballador. També demanen a l’administració que intensifiqui les inspeccions de treball aquests dies, en què les altes temperatures suposen un greu risc per a la salut de les persones treballadores, especialment en sectors com l’agrari. Segons aquests sindicats, han d’aturar-se les activitats a l’aire lliure davant el risc tèrmic extrem que afecta tot el territori de Catalunya.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir