Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Witsel: "La trucada amb Míchel i l'estil del Girona han fet que estigui aquí"

El jugador Belga arriba lliure i firma per una temporada més una altra en funció d'objectius

Axel Witsel, nou jugador del Girona FC. / NIL SOLA

Axel Witsel, nou jugador del Girona FC.

Axel Witsel va ser oficialitzat ahir com a nou jugador del Girona FC i tan bon punt va posar els peus a Montilivi va deixar molt clar les dues raons per les quals ha decidit emprendre aquesta nova aventura: l’estil de l’equip i la figura del seu entrenador. “La raó per la qual he vingut és simple: el Girona és un equip que m’agradava veure per la manera de jugar i per la idea de l’entrenador. El Míchel em va trucar i vam tenir molt bona connexió, una cosa important que em va permetre escollir el meu futur”, va explicar l’internacional belga.

Al llarg de la seva trajectòria, que l'ha portat a molts països i diferents Lligues, sempre competint entre els millors equips, s'ha desenvolupat pràcticament sempre com a mig centre, de "6", però en els últims anys el Cholo Simeone l'ha col·locat de central. “El meu estil de joc depèn de la posició en què jugui i a l’Atlético he jugat més de central. He jugat gairebé tota la meva vida al mig del camp i pretenc donar equilibri, sent tranquil amb la pilota per assegurar el joc”, va confessar.

Witsel es trobava actualment sense equip després d'haver acabat el seu contracte amb l'Atlético, i malgrat que el seu futur apuntava a la SERIE A, el belga reconeix que necessitarà una mica de temps per posar-se a punt, ja que s'ha entrenat, però en solitari. “Necessitaré una mica de temps per adaptar-me. L’estrena a la Lliga és d’aquí a pocs dies i el millor hauria estat incorporar-me a la pretemporada, però intentaré mantenir un bon ritme d’entrenaments per adaptar-me tan ràpid com pugui. Físicament, em trobo molt bé”, va afirmar.

Ambiciós i amb ganes d’ajudar el col·lectiu, Witsel, que als 36 anys serà un dels membres més experimentats de la plantilla, va deixar clar que els seus objectius passen pel rendiment i la unió del vestidor. “Vull mostrar un nivell alt a tots els partits i tot exigeix entrenar fort. Necessitem una bona connexió amb el grup i estar units perquè, d’aquesta manera, farem una gran temporada”. Intentaré aportar la meva experiència dins del camp i també fora, pel que fa a la vida. Soc dels veterans i estic per ajudar i donar suport als joves, tant dins com fora”, va insistir.

Preguntat per les seves aspiracions de minuts, es va mostrar disposat a donar el màxim sense importar el protagonisme: “Tots volem jugar el màxim de minuts possibles. Juguin 90 minuts o 15, entrenaré al màxim pel grup i per aquesta afició. Em considero tranquil, pacient i competitiu”.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir