Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Macrooperatiu contra el top manta

Hi ha una persona detinguda, una vintena més que han estat indentificades i s'han fet quatre escorcolls en pisos i magatzems

ACN / ACN

ACN

Roses s’ha despertat aquest matí amb un important desplegament policial format per 250 agents de la Guàrdia Civil, els Mossos d’Esquadra, la Policia Nacional i la Policia local que pretenen acabar amb la distribució de productes de marques falsificades. No ha estat un dispositiu dels habituals contra els manters que cada estiu s’instal·len al passeig, sinó contra l’organització que els subministra el material.

Tot i que no s'ha donat a conéixer el resultat del dispositiu, fonts policials confirmen que hi ha una persona detinguda i una vintena més que han estat identificades. Els agents han escorcollat dos pisos i dos garatges que presumptament es feien servir de magatzem. També s’han emportat, carregades en dues grues, dues furgonetes plenes de material presumptament falsificat.

Mesures contra la presencia de manters

L’Ajuntament de Roses fa anys que lluita contra la presència de venedors ambulants al passeig. L’any passat se’n van arribar a detectar prop de 300. Enguany, han començat a multar amb 300 euros els clients i han permès que alguns locals instal·lin terrasses en els llocs que normalment estaven ocupats pels ambulants.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir