Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Ferran i Fermín, els més revaloritzats del Barça a 'Transfermarkt'

Vinicius pateix la seva segona caiguda en valor de mercat consecutiva

BARCELONA , 01/10/2025.- El delantero del FC Barcelona Ferrán Torres en el partido de la fase de grupo de la Liga de Campeones que enfrenta al FC Barcelona y al PSG en el estadio olímpico Lluis Companys de Barcelona. EFE/ Alberto Estévez / Alberto Estévez (EFE)

BARCELONA , 01/10/2025.- El delantero del FC Barcelona Ferrán Torres en el partido de la fase de grupo de la Liga de Campeones que enfrenta al FC Barcelona y al PSG en el estadio olímpico Lluis Companys de Barcelona. EFE/ Alberto Estévez

Barcelona

El portal especialitzat Transfermarkt ha actualitzat els valors de mercat dels futbolistes de La Lliga i les pujades més grans en clau blaugrana són Ferran Torres i Fermín López. El davanter de Foios, consolidat com a nou titular del Barcelona i golejador contra el París Saint-Germain, puja de valor per segona actualització consecutiva i arriba als 50 milions d'euros. La seva gran actuació la temporada passada i a l'inici d'aquesta l'han disparat i en nou mesos pràcticament n'ha doblat la cotització, dels 28 milions de desembre fins ara.

Jaume Marcet: "No entenc tan dramatisme. El Barça ha jugat contra el millor equip d'Europa i al minut 89 anava 1-1"

També puja a aquesta escala de valors Fermín, que ja costa 60 milions d'euros. La caiguda més pronunciada en clau Barça és Gavi, que després de les dues lesions de genoll se situa en 40 milions. El que es manté és Lamine Yamal, que amb 200 milions segueix sent el futbolista més valuós del món. I també aguanta en 140 milions Pedri, que és, després de Jude Bellingham, el segon centrecampista més valuós del planeta.

"El Barça avui està lluny del París Saint-Germain"
"Admiro Luis Enrique, però la confiança la diposito en Flick"

Vinicius, el més devaluat

El brasiler del Reial Madrid pateix la segona caiguda en valor de mercat consecutiva. Després de no guanyar la Pilota d'Or, el seu rendiment ha anat baixant i amb ell el seu preu. Ha passat dels 200 milions de desembre de l'any passat als 150 actuals en menys d'un any.

Santi Ovalle

Santi Ovalle

Redactor de la sección de deportes que sigue la información del Futbol Club Barcelona en la Cadena SER....

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir