Sevilla 4 - 1 Barça: El pitjor partit de l'era Flick
Així hem viscut la derrota blaugrana al Sánchez-Pizjuán al 'Què t'hi Jugues, Barça!'

El Barça ha encaixat la pitjor derrota de la temporada contra el Sevilla al Sánchez-Pizjuán (4-1). El conjunt blaugrana ha sortit adormit i Ronald Araujo ha condicionat el partit provocant un penal sobre Isaac Romero. Tot i que no era un penal clar i manifest, la revisió del VAR l'ha reafirmat, Alexis Sánchez l'ha convertit provocant que el Barça arrenqués per darrere en el partit.
El Barça no ha trobat la intensitat necessària ni ha sotmès en cap moment al conjunt andalús. Isaac Romero ha marcat el segon i Marcus Rashford ha escurçat distàncies abans del descans.
Ja a la segona part Robert Lewandowski ha fallat l'ocasió del partit enviant fora el penal a favor del Barça per falta a Alejandro Balde. Els de Hansi Flick han tingut moments en què podrien haver empatat de nou, però el Sevilla no ha perdonat i ha marcat Carmona i Akor Adams.
El Barça perd el lideratge de la Lliga, ara pel Madrid, abans de l'aturada de seleccions.






