Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Pacients amb càncer de mama metastàtic impulsen la recerca al Clínic de Barcelona

La iniciativa busca visibilitzar la realitat del càncer de mama metastàtic, una malaltia que sovint queda en segon pla

Grup de pacients amb càncer metastàsic

Grup de pacients amb càncer metastàsic

Barcelona

Un grup de dones amb càncer de mama metastàtic, vinculades a la Fundació CRIS Contra el Càncer, han visitat el Centre de Diagnòstic Biomèdic del Hospital Clínic de Barcelona per fer entrega de la seva aportació a la recerca. Amb el lema #Dame5más, reclamen més investigació per superar la barrera dels 5 anys de supervivència.

Durant l’acte, les pacients han conegut l’equip mèdic liderat pel Dr. Aleix Prat, que encapçala el Projecte CRIS d’Anticossos contra el càncer de mama metastàtic.

Aquest projecte representa una esperança real per a les pacients que conviuen amb una malaltia greu i poc curable. La recerca en anticossos específics pot obrir noves vies terapèutiques que millorin la qualitat de vida i allarguin la supervivència de les afectades.

La iniciativa també vol visibilitzar la realitat del càncer de mama metastàtic, que sovint queda en segon pla respecte al càncer de mama localitzat. Les pacients activistes, com Raquel Juárez, Sara Andrada, Rosa Olmos i Raquel Campoy, són la veu d’una comunitat que exigeix més recursos, més recerca i més esperança.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir