Bojan Krkić: "De Jong ha de recuperar la seva versió més ràpida"
Al 'Què t'hi Jugues!' analitzem l'actualitat futbolística amb Bojan Krkić

Bojan Krkić: "De Jong ha de recuperar la seva versió més ràpida"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
A la prèvia del partit entre Espanya i Bulgària, amb pocs futbolistes del Barça degut a les lesions, Bojan Krkić ha comentat quines sensacions té de cara a aquest enfrontament. "Jo diria que Espanya és dels millors equips del món, els jugadors tenen una confiança molt important i hi ha mentalitat d’equip", ha dit.

També ha repassat noms propis del Barça com Frenkie de Jong o Rashford. "De Jong era un líder dins de l’Ajax, era un jugador més ràpid amb pilota i més resolutiu del que és aquesta temporada, ha de recuperar aquesta versió ràpida". I de l'anglès creu que " és el perfil que podria jugar de 9 amb la lesió de Lewandowski".

Bojan és una persona que coneix bé les llotges dels camps de futbol i ha analitzat la diferència entre la del Barça i la del Madrid. "Jo he anat a les dues llotges i a la lllotja del Barça Laporta i Deco comenten el futbol i com ha anat el partit. En canvi, Florentino a la llotja del Madrid sempre el veus parlant amb la presidenta de la Comunitat de Madrid i amb altres personalitats importants", ha conclòs.





