Ounahi i Lemar apunten a l'Oviedo
Els dos futbolistes s'entrenen amb normalitat i si no hi ha cap contratemps reapareixeran contra l'equip asturià

Momento en el que Ounahi adelanta al Girona ante el Athletic en San Mamés / Juan Manuel Serrano Arce

GIRONA
El Girona recupera dos noms clau per al pròxim partit. Azzedine Ounahi i Thomas Lemar tornaran als terrenys de joc després de les seves respectives lesions, en una jornada que pot marcar un punt d’inflexió per a l’equip i en el qual els de Míchel Sánchez necessiten la victòria per sortir del descens.
Ounahi, que va ser el millor jugador del mes de setembre gràcies a les seves actuacions decisives i la seva influència en el joc ofensiu, està a punt per a reaparèixer. El migcampista marroquí havia estat una de les grans notícies del tram inicial de temporada abans de lesionar-se en el partit contra l'Espanyol tot i haver disputat el partit complet.
També tornarà, o això sembla, Thomas Lemar, que des del cop al peu que va patir en l'entrenament previ al partit contra el Celta de Vigo porta un mes i mig fora de circulació. El francès ha completat ja dues sessions completes amb els seus companys i s'espera que pugui tenir minuts contra l'Oviedo.
A més, Ivan Martín també està disponible després de complir el partit de sanció per la vermella que va veure contra el València, de manera que Míchel podrà comptar amb una plantilla gairebé al complet.
Les úniques baixes seran Alejandro Francés i David López, que continuen fora per lesió, a més de les de Van de Beek i Juan Carlos, de llarga durada.




