Oriol Ayala: "Volem fer el pas endavant que la gent d'Olot espera"
El capità de l’Olot assegura a Aquí Girona que l’equip arriba “amb confiança” al derbi d’aquest diumenge (12h) davant el Girona B, malgrat els últims resultats.
Entrevista a Oriol Ayala
GIRONA
L’Olot afronta aquest diumenge (12h) el primer gran derbi de la temporada contra el Girona B, i ho fa amb la mirada posada en revertir la dinàmica dels últims partits. El capità de l’equip, Oriol Ayala, ha passat aquest dijous pels micròfons d’Aquí Girona de Ràdio Girona i ha deixat clar que, tot i haver sumat només un punt dels últims nou, el vestidor “arriba bé i amb confiança”.
“Estem fent les coses bé, som dominadors dels partits, però les ocasions no entren i amb molt poc ens fan mal”, ha explicat Ayala, que destaca la proposta de joc atractiva de l’equip de Roger Vidal: “Ens agrada tenir la possessió, i crec que la gent ho està valorant perquè cada cop hi ha més afició a l’estadi”.
El defensa, que encadena la seva cinquena temporada al club, ha reconegut que se sent un jugador important dins del grup, però “no més que la resta”. I ha volgut fer una crida a l’afició: “Necessitem que ens vinguin a animar aquest cap de setmana, són tan importants com els que juguem”.
De cara a l’objectiu del curs, Ayala no s’ha volgut mullar del tot, però sí que ha deixat entreveure les aspiracions de l’equip:
“Ens marquem guanyar el Girona B aquesta setmana… però si m’he de mullar una mica, diria que volem aspirar a cotes altes.”
El partit entre UE Olot i Girona B es disputarà diumenge a les 12 del migdia al Municipal d’Olot.