André Cury: "Recomano el fitxatge d'Éderson, l'Atalanta el podria rebaixar a 30-40 milions d'euros"
Al 'Què t'hi Jugues!' el representant de futbolistes, André Cury, explica quin serà el pròxim oferiment al Barça
André Cury: "Recomano el fitxatge d'Éderson, l'Atalanta el podria rebaixar a 30-40 milions d'euros"
André Cury té una llarga trajectòria com a representat de futbolistes i gairebé dues dècades treballant amb el Barça. "Quan treballava al Barça vaig ajudar a portar a Paulinho i a Vidal perquè entenc que el Barça necessita força en mig camp", ha dit Cury al 'Què t'hi Jugues!'.
Quina és la pròxima recomanació d'André Cury al Barça? "Un jugador que crec que es pot adaptar molt bé al sistema de joc del Barça, aportar molt físic i molt recorregut és Éderson que juga a Atalanta. És una oportunitat perquè està en final de contracte. Atalanta no l'ha volgut vendre tot i rebre ofertes molt altes. Crec que en aquesta finestra del mercat de fitxatges d'hivern o d'estiu faran l'operació", ha avisat.
André Cury ha explicat que l'Atalanta demanava "molts diners, entre 60 i 75 milions d'euros". "Ara crec que és una oportunitat perquè li falta poc per acabar el contracte, podrien arribar a rebaixar a la meitat el seu preu, sí, entre 30 o 40, però és un jugador espectacular que té dels millors números d'Europa a la seva posició", ha reconegut.
Després de l'operació fallida amb Vitor Roque, Cury explica que la seva relació amb el Barça és "molt bona". "Sóc amic de Deco i del president. Faig la meva feina, indico els jugadors que he d'indicar. Sempre ajudaré amb les operacions perquè tinc un afecte molt especial pel Barça". ha dit. "De talent vas sobrat, però no podem jugar només amb els talents a Europa. A Europa sempre passa coses que que necessitem avui uns jugadors més físics per ajudar". ha afegit.
Com veu Cury a Vinicius?
"El Barça és un club amb un perfil d'humilitat, de gent que treballa, que respecta i no sé si és el cas perquè Vinicius jugués aquí. Vinicius és bona persona i té un origen humil, no entenc quan quan parla amb els adversaris per dir-los que són molt dolents. Em sorprèn perquè el vaig conèixer per portar-lo a Barça quan em va dir que era culer, va plorar amb el 6-1 a París, i em sorprèn una mica. És un error del seu staff i no no al final no entenc", ha conclòs.