Surt a la venda el peluix del Cat: "És una nova forma de comunicar què és el Barça"
Al 'Què t'hi Jugues!' parlem amb Paloma Mikadze, cap de Barça Identity
Surt a la venda el peluix del Cat: "És una nova forma de comunicar què és el Barça"
Barcelona
El Barça ha presentat aquest migdia el peluix del Cat, la mascota oficial del club, al museu immersiu de l’Spotify Camp Nou. Des d’avui ja està a la venda, exclusivament per socis i sòcies, i a partir de demà ja sortirà a la venda pel públic general. Al ‘Què t’hi Jugues!’ parlem amb Paloma Mikadze, cap de Barça Identity i Barça 360.
Paloma Mikadze s’ha mostrat “molt emocionada”, afirmant que “des d’un inici teníem molt clar què volíem transmetre, i com volíem connectar amb la gent”. “És una nova forma de comunicar què és el Barça i què significa”, afegeix.
El peluix ha comportat “una part de treball molt sòlida”, i “ha superat les expectatives”, comenta Mikadze. “Sempre busquem l’excel·lència i que tot sigui el més perfecte possible”, destaca la cap de Barça Identity. El motiu de la producció del peluix, segons remarca, és “la necessitat de transmetre en peluix què és el Cat”. “El més complicat ha estat l’expressió i la qualitat de passar la mascota al peluix”, afirma Paloma Mikadze.
S’ha posat a la venda per socis i sòcies aquest matí, i ja s’han exhaurit les existències online. Tal com explica Paloma Mikadze, “té un preu de 34,99€”, i “s’han fet més o menys unes 5.000 unitats”. “Tenim ja moltíssimes peticions”, destaca. Des del club ja es treballa per a una futura tanda de venda del peluix per quan s’esgotin les existències: “som conscients que es poden esgotar, ja tenim prevista una segona tanda, ho tenim tot preparat”.