Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

"La selecció espanyola és la gran favorita pel Mundial 2026"

Al 'Què t'hi Jugues!' fem prèvia del sorteig del Mundial 2026 amb Antón Meana i Bruno Alemany

"La selecció espanyola és la gran favorita pel Mundial 2026"

"La selecció espanyola és la gran favorita pel Mundial 2026"

00:00:0007:53
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Barcelona

El Mundial del 2026 comença a prendre forma i, amb el sorteig d'aquesta tarda a Washington, les seleccions coneixeran els seus enfrontaments en la fase de grups. Antón Meana i Bruno Alemany analitzen al 'Què t'hi Jugues!' les opcions d’Espanya, la dificultat del sorteig i el moment de les grans seleccions internacionals.

Antón Meana adverteix que el sorteig pot condicionar de manera significativa el recorregut d’Espanya. Subratlla que “els més complicats poden ser el Marroc o Noruega” i que, per evitar riscos innecessaris, “la clau és que al bombo dos a Espanya li caigui Àustria”. També identifica rivals perillosos d'Amèrica del Sud: “les més difícils són seleccions com Colòmbia o l’Uruguai”.

Un altre dels punts on Meana posa el focus és la impossibilitat que Espanya i Argentina es trobin abans de l’últim partit: “Argentina i Espanya no es poden trobar fins a una hipotètica final, i això és molt positiu”.

Rafel Navarro: "Hi ha gent que té ganes que el projecte del Barça femení, que és molt llarg, s'acabi ja"
José Mari Bakero: "Eric Garcia té molta maduresa futbolística i una gran lectura del joc"

Controvèrsia amb la Finalíssima

Segons Meana, Argentina no està satisfeta amb la planificació de la Finalíssima: “Argentina no vol jugar la Finalíssima; creu que està mal organitzada i anunciada, i consideren que jugar-la al març, tenint després un Mundial, és contraproduent”. La proximitat del torneig a la Copa del Món i la càrrega física acumulada són els motius principals del desacord.

Bruno Alemany coincideix que el sorteig pot tenir un pes més gran del que sovint es percep. Assegura que “té més importància de la que se li dona; hi ha moltes seleccions que es classificaran directament, els primers i segons de grup”. Però recorda que fins i tot equips classificats com a segons poden alterar el camí de qualsevol favorit: “qualsevol segon classificat pot complicar molt els quarts o vuitens de final”.

Surt a la venda el peluix del Cat: "És una nova forma de comunicar què és el Barça"

Espanya, candidata principal al títol

Alemany es mostra especialment optimista amb l’equip de Luis de la Fuente: “per mi, la selecció espanyola és la gran favorita per al Mundial del 2026, pel nivell dels seus jugadors i perquè tenim suplents de gran qualitat”. Considera que la combinació de talent jove i profunditat de plantilla situa Espanya en un escaló superior. Tot i això, Alemany manté que hi ha un nucli de seleccions amb opcions reals de lluitar pel títol: “Hi ha un grup de seleccions com l’Argentina que juguen un molt bon futbol, i també hi posaria França, Anglaterra i Portugal”.

Alemany també apunta a la gran pregunta del torneig: el nou rumb del Brasil. “Veurem què dona de si el Brasil amb Ancelotti a la banqueta”, afirma, reconeixent que el tècnic italià podria revitalitzar un projecte amb potencial.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir