Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Jaume Creixell: "Ter Stegen no ha de jugar més amb el Barça. Un capità no pot fer el que ha fet"

Al 'Què t'hi jugues' obrim la gàbia del tigre Jaume Creixell en la prèvia del Guadalajara- Barça

Jaume Creixell: "Ter Stegen no ha de jugar més amb el Barça. Un capità no pot fer el que ha fet"

Jaume Creixell: "Ter Stegen no ha de jugar més amb el Barça. Un capità no pot fer el que ha fet"

00:00:0035:00
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Barcelona

El Tigre no es mossega la llengua. En la prèvia del partit davant el Guadalajara, llança un avís clar a la plantilla. Creixell adverteix del perill de l’excés de confiança en un moment en què els resultats estan acompanyant l'equip: “Si ens adormim a Guadalajara ja veuràs tu.” Tot i el bon moment, insisteix que l’equip no s’ha de desviar del camí: “Ara que ens estan sortint les coses bé no ens ho hem de qüestionar.”

Szczesny serà el porter titular a la Copa del Rei

Sobre Ter Stegen i el seu encaix a la plantilla de Flick amb el fitxatge de Joan Garcia, Creixell no deixa espai al dubte: “Ter Stegen no ha de jugar més amb el Barça.” El motiu, segons ell, va més enllà del rendiment esportiu i entra en l’àmbit institucional: “Un home que no volia fer un favor al club per afavorir el fairplay no hauria de jugar.” Per a Creixell, la qüestió és encara més greu tenint en compte el seu rol dins del vestidor: “Un capità no pot fer el que ha fet".

Sobre el lideratge Creixell creu que als capitans d'aquest any els hi falta sang a les venes: "Els dos primers capitans que tenim aquest any no valen per res, no son liders ni saben portar el vestuari". I aposta per fer capitans a jugadors amb mes prèsencia com ara Eric o Raphinha.

Laporta, a la jutgessa del cas Negreira: "Els informes de la meva època... pensi que cada cinc anys la documentació es destrueix"
Ter Stegen vol lluitar per tenir minuts al Barça

Pel que fa a altres noms de la plantilla, Creixell també defensa el bon joc de Christensen, que no acumula gaires minuts en els darrers partits i lamenta la seva mala fortuna: “Ha tingut mala sort amb les lesions però és un bon central, sempre compleix.” De cara al partit, Creixell reclama pragmatisme en els descansos dels titulars i zero experiments: “Avui fora invents, perquè si han de sortir els que no juguen habitualment han de demostrar-li a l’entrenador que valen.”

També fa referència al cas Negreira amb una reflexió directa: “Una cosa està claríssima: si sabéssim els pecats del Barça, molts no seríem aquí.” Tot i això conclou: "Al Barça el van estafar i Negreira va ser mes llest que ells." Però d'això "ja fa temps ara al barça deixeulo tranquil" afegeix l'humor que el caracteritza.

Irene Mendoza

Irene Mendoza

Estudiant de Periodisme a la Universitat Pompeu Fabra.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir