Què t'hi jugues!
Fútbol

Pere Martí, entrenador del Guadalajara: "El Barça em sembla un espectacle d'equip"

Al 'Què t'hi Jugues!' entrevistem Pere Martí, entrenador del CD Guadalajara, rival del Barça a la Copa del Rei

Pere Martí, entrenador del Guadalajara: "El Barça em sembla un espectacle d'equip"

Barcelona

El Barça s’enfronta aquesta nit al Deportivo Guadalajara als setzens de final de la Copa del Rei. El conjunt de Hansi Flick s’estrena aquesta temporada a la competició contra el dissetè classificat de Primera Federació. Al ‘Què t’hi Jugues!’ entrevistem Pere Martí, entrenador del Deportivo Guadalajara.

“Els nervis van en augment”, afirma Pere Martí, que explica que “econòmicament som un club humil, és com si ens ha tocat la loteria”. Les seves filles ja li han demanat que aconsegueixi samarretes: “m’han demanat la de Pedri i la de Lamine Yamal”.

L’entrenador del Deportivo Guadalajara comenta que era del Barça: “recordo quan el Barça va guanyar la primera Copa d’Europa”. A més, confessa que un dels seus ídols era Iván de la Peña: “em vaig rapar perquè era el meu ídol”.

Si per alguna cosa es caracteritza el rival del Barça, segons explica Pere Martí, és “per ser un equip”. “Espero que siguem capaços de competir al nostre màxim nivell”, afegeix. Afirma que “sabem molt bé la forma de jugar del Barça, ens sotmetran”.

L’entrenador reconeix que la gespa no serà com la del camp d’un equip de Primera: “tenim un camp molt antic, però invertim molt temps amb què estigui bé”. “Volem que la gespa estigui bé, però som un club humil i aquestes coses passen”, afegeix. Per tant, “no tenim el drenatge que pugui tenir el Camp Nou”.

El passat cap de setmana Pere Martí es va mostrar visiblement enfadat amb l’arbitratge que van patir contra el Real Madrid Castilla: “el nivell d’arbitratge que vam viure no va estar a l’altura. No tenim sort amb l’arbitratge”, Explica que “l’àrbitre ens xiula penal en contra revisant el videoarbitratge i ensenya targeta groga, i el comitè després retira la targeta”. Una altra acció polèmica que hi va haver va ser quan “després de donar tres minuts d’afegit, amb el temps passat deixa treure un córner, el treuen en curt, l’àrbitre no xiula i ens empaten”.

El conjunt de Hansi Flick, segons Martí, “és un espectacle d’equip”. Destaca que “és una idea sòlida i marcada, és molt atractiva”. L’entrenador del Deportivo Guadalajara reconeix que “si quan vaig començar d’entrenador volia jugar d’una manera, era com ho fa el Barça”.