"Tommy Marqués mai ha estat dels que ha destacat a La Masia, però ha explotat"
Al 'Què t’hi Jugues!' Jaume Marcet ha analitzat l’últim debutant de La Masia, Tommy Marquès

"Tommy Marqués mai ha estat dels que ha destacat a La Masia, però ha explotat"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Barcelona
El Barça va guanyar el dissabte contra el Mallorca per 3 a 0. Els jugadors de la Masia van tenir una participació destacada al partit amb gol de Lamine Yamal i l’estrena golejadora de Marc Bernal. Als últims minuts del partit va debutar Tommy Marquès. Àlex Delmàs, Olga Garcia i Jaume Marcet analitzen el paper de La Masia i el debut del jove migcampista.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Los goles del FC Barcelona 3-0 RCD Mallorca | Goleada de carácter en la segunda parte
Jaume Marcet destaca la determinació de Tommy Marquès, un jugador que mai havia estat cridat a ser un dels estandarts de la seva generació: "No és dels jugadors de la generació del 2006 que estaven cridats al primer equip. Teníem Pau Prim, Marc Guiu, Alexis Olmedo… i ell sempre era al ‘B’.
Marquès va patir una greu lesió que el va portar cedit en l’etapa de Cadet a la DAMM i va acabar tornant, després que el seu equip tingués l’infermeria plena. Marcet veu similituds amb Fermín: “És una mica Fermín, mai ha estat dels destacats però ha explotat”.

El migcampista del filial, a qui Marcet no veu de lateral, és de l’any 2006, fet que el diferencia dels últims debutants al Primer Equip que eren juvenils (Lamine, Bernal, Toni Fernández, Cubarsí…): “És dels pocs que al debut que no ho és. Tommy ja està una mica més fet, ja ha deixat enrere aquesta etapa”.
Un dels altres debutants d’aquest any va ser Dro Fernández, a qui Marcet no té cap rencor: “Em sap molt greu que marxi. Ningú és empàtic quan el club no compta amb el jugador. Qui se’n recorda dels jugadors que no compten pel Barça?”.




