El Barça femení al Camp Nou: rècord d'assistència i dos milions d'euros d'ingressos
Al 'Què t'hi Jugues!' expliquem tots els detalls d'una jornada històrica al Camp Nou amb Maria Tikas i Jordi Ferrón

El Barça femení al Camp Nou: rècord d'assistència i dos milions d'euros d'ingressos
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
El Barça femení s'ha classificat per vuitena temporada seguida a les semifinals de la Champions després de golejar al Reial Madrid amb un resultat escandalós al global de l'eliminatòria als quarts de final (12-2). La tornada, a més, va suposar el retorn de l'equip al Camp Nou. Ho analitzem al 'Què t'hi Jugues!' amb la periodista del diari Sport, Maria Tikas, i l'entrenador, Jordi Ferrón.
El Clàssic femení ha estat la millor entrada del Camp Nou des de la seva reobertura amb 60.067 espectadors. A més, la capitana del Barça, Alexia Putellas, ha arribat als 500 partits de blaugrana precisament en aquest partit. Alexia ha estat una de les jugadores més destacadades amb un gol i dues assistències.
Más información
El partit no només ha estat una festa de barcelonisme al camp, sinó que també ha servit per fer caixa. Des del club expliquen al 'Què t'hi Jugues!' que s'han recaptat dos milions d'euros en la disputa del Clàssic al Camp Nou. És una de les xifres més altes mai aconseguides en un partit de futbol femení al Barça.




