Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Unió Musical Benicadell de Castelló de Rugat guanya el certamen de bandes d’Elda

La banda es va imposar a les bandes de Polop i Pinós

La Unió Musical Benicadell abans d'eixir cap al certamen de bandes d'Elda

La Unió Musical Benicadell abans d'eixir cap al certamen de bandes d'Elda

Ontinyent

La Unió Musical Benicadell de Castelló de Rugat es va proclamar aquest passat cap de setmana com a vencedora del 35 certàmen de Música de Moros i Cristians d’Elda.

Aquest concurs, que es va poder tornar a celebrar després de dos anys d’aturada per la pandèmia, va ser una mostra del gran treball realitzat per la banda valldalbaidina, que dirigida per Juanjo Martí Gómez, va aconseguir alçar-se com a guanyadors d’aquest més que prestigiós certamen musical.

La particularitat del certamen musical d’aquest any va ser l'obra obligada: una marxa cristiana que afavoreix la politonalitat i l'ús de diferents maneres i escales anomenada Carlos Coloma, composta per Azael Tormo Muñoz.

Pel que respecte a l’obra voluntària, la Unió Musical Benicadell va escollir Music i Llanero de Rafael Millor Grau. Els jutges van decidir que la banda valldalbaidina fora la vencedora per damunt de la de Polop i la de Pinós.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir