Más deportes

L'Olleria acull la final per l'ascens a Segona Divisió 'B' de Futbol Sala

Demà dissabte a partir de les 18:00 s'enfronten els campions de grup Mislata FS i Elche CFS

Cartell anunciador de la FFCV de la final per l'ascens de categoria

Ontinyent

Demà dissabte 4 de juny, a les 18:00 h, el Pavelló de la Solana de L'Olleria acollirà la final on es decideix, a partit únic, l’ascens a 2a divisió B de Futbol Sala dels grups de 3a divisió representats a la Comunitat Valenciana.

Així, competiran per ascendir a 2a Divisió B els equips Mislata F.S. i el Elche CFS. Els dos equips han sigut els grans dominadors de la temporada, el primer campió del grup 14, amb 66 punts i 6 d’avantatge sobre el segon classificat i els il·licitans han sigut campions del grup 15 amb 85 punts i 13 d’avantatge sobre el segon.

El pavelló municipal de La Solana de L'Olleria ja va ser seu d'un dels grans moments de la temporada, en aquest cas quan l'equip local, el CFS Olleria La Vall d'Albaida va aconseguir la permanència matemàtica amb un gol d'Alejandro Ortiz a 3 dècimes per al final del duel. Ara, de nou La Solana, acollirà el que s'espera siga el millor encontre de la temporada, pel domini dels dos equips i per tot el que està en joc, ni més ni menys que un ascens a la divisió de bronze.

És una noticia que ja ens van avançar ací a Ràdio Ontinyent tant el tècnic del primer equip, Vicente Calafat, com el vicepresident Toni Grau al Ser Deportivos d’aquest dimecres, que recordeu podeu escoltar al Podcast, i on es mostraven molt il·lusionat per acollir aquest duel tant interessant en el municipi.

Des de l'Ajuntament de L'Olleria volem agrair al Club de Futbol Sala L'Olleria i a la Federació de Futbol Sala de la Comunitat Valenciana per l'organització i la confiança en les nostres instal·lacions per a aquest gran partit.