Rosa Ripoll reflecteix l’ordinari i extraordinari en una exposició a Fundación Mutua Levante
L’artista pinta a l’oli i sobre la fusta una mirada diferent a accions i moments viscuts durant la pandèmia | La mostra romandrà oberta fins al 6 de gener

Cultura Mutua_Exposició de Rosa Ripoll en Fundación Mutua Levante
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Rosa Ripoll acaba d’estrenar l’exposició Extraordinary-Ordinary en Fundación Mutua Levante. Tretze obres, pintades a l’oli en una base de fusta, en què l’artista ha volgut reflexar aquelles coses i moments viscuts que eren extraordinaris en la pandèmia del coronavirus i es van convertir en una rutina i qüestions que eren ordinàries fins a 2020 i després s’anhelava.
La pintora, com ha explicat en Cultura Mutua en Hoy por hoy Alcoy, ha volgut tornar a pintar figuració i es pot veure a les creacions que ara s’exhibeixen a la Sala B de la seu cultural de Fundación, en la plaça d’Espanya. A banda dels quadres, l’autora convida a visualitzar el vídeo que acompanya a la producció pictòrica on s'expressa el procés de creació. El resultat final, es pot conèixer en aquesta mostra que romandrà oberta fins al 6 de gener, en horari de dilluns a divendres de matí i de vesprada.
Pep Jordá, secretari i patró de la Fundació, i Nando Moncho, coordinador d’activitats en Fundación Mutua Levante, han avançat quina és la programació (i que es podrà consultar en la web de la Fundació) que serà protagonista les properes setmanes en aquest espai cultural.




