Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Alcoi acull l'exposició "(No) és fàcil parlar de génere"

Virginia Jordà, Gloria Segura i Jordà, Mireia Pérez Rodríguez i Ariadna García, a través del seu llenguatge artístic, protagonitzen aquesta mostra que romandrà oberta fins al 25 de novembre en el Centre Cultural Ovidi Montllor

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Les artistes protagonistes de l'exposició "(No) és fàcil parlar de gènere"

00:00:0015:18
Descargar

Alcoi

Virgina Jordà, Gloria Segura, Mireia Pérez i Ariadna García protagonitzen l'exposició (No) és fàcil parlar de génere al Centre Cultural Ovidi Montllor d'Alcoi. Una mostra en què les creadores, a través del seu llenguatge artístic, conten sobre les "experiències viscudes en una societat patriarcal com a cos vulvaritzat, visibilitzar les dones del segle XXI, la violència sexual i el procés de reparació psicològica que experimenten les víctimes o posar l'accent en la deconstrucció i transformació del cos humà a l'entorn dels estereotips que el sotmeten", com descriu María Guillem, comissària de l'exposició al catàleg de la proposta cultural del cicle municipal de la càtedra d'Antoni Miró.

Les artistes han estat en Hoy por hoy Alcoy per explicar com són les seues obres que es podran visitar fins al 25 de novembre, en horari de dilluns a divendres de 18 a 21 horas, en la sala cultural de carrer Vistabella.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir