Carme Agulló: "Carme Miquel va ser una gran pionera de l'escola valenciana i mereix que la Trobada es dedique a ella"
La professora de Teoria i Història de l'educació de la Universitat de València ha participat en el llibre 'Mulleres imprescindibles' parlant de la figura de Miquel, una obra que presentarà aquest dijous 17 a les 19 hores en la seu de la Fundació Mutua Levante

Carme Agulló amb un exemplar del llibre de deu dones exemplars en el món de l'ensenyament on està Carme Miquel

Alcoi
Dins de les activitats prèvies de la XXXIV edició de la Trobada d'Escoles Valencianes de l'Alcoià i El Comtat, aquest dijous 17 de novembre a les 19 hores en la seu de la Fundació Mutua Levante en la Plaça d'Espanya tindrà lloc la presentació del llibre 'Mulleres imprescindibles' de l'editorial galega 'Kalandraka', obra que té una versió en gallec i altra en castellà. Dins de les nou mestres del segle XX i XXI, Rosa Sensat, María de Maeztu, María Luisa Navarro, María Sánchez Arbós, Justa Freire, María Barbeito, Elbira Zipitria i Marta Mata, de les que altres nou escriptores parlen d'elles, una és la valenciana Carme Miquel i d'ella parla Carme Agulló.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Carme Agulló parla sobre el llibre en el que escriu sobre Carme Miquel (11/11/2022)
Miquel, natural de La Nucia, va ser una de les pioneres i peça clau de l'escola valenciana, de l'escola publica i en valencià, com explica Agulló, nautral de Montaverner, professora de Teoria i Història de l'educació de la Universitat de València, en una entrevista en el programa Hoy por Hoy Alcoy de Radio Alcoy. Per això, Agulló pensa que Miquel és una persona ideal per a dedicar aquesta edició de la Trobada d'Escoles Valencianes. D'aquest i molts més aspectes ens parla Carme Agulló, com podem escoltar en l'audio adjunt.




