Sara Mejías: "Els nostres patges són els més màgics i volguts pels nostres menuts"
Porta 8 anys coordinant, junt a Moisés Llopis, als ajudants de Ses Majestats per a que cap xiquet es quede sense el seu regal que ha demanat al llarg de la desfilada

Sara Mejías, en l'estudi central de Radio Alcoy

Alcoi
Sara Mejías té un paper molt important i de molta responsabilitat cada 4 i sobretot 5 de gener. Ella és la coordinadora de prop dels patges que venen cada any a la nostra ciutat un poc desorientats tot i ser màgics. Ella, junt al seu company de l'Ajuntament, Moisés Llopis, els explica que és el que han de fer durant el recorregut de la Cavalgada del Reis Mags.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Sara Mejías, coordinadora dels pajes, explica el funcionament dels 350 ajudants dels Reis Mags (04/01/2023)
Ja el dia 4 en el Ban Reial hi ha un xicotet avanç, un grup d'ells que especialment acompanyen a les burretes on menuts i grans depositen les cartes amb les peticions de regals per a Ses Majestats, però és el dia 5 quan ja es despleguen al complet per a repartir aquests paquets on està depositada tota la il·lusió. Sara ens comenta que en aquesta ocasió han sigut uns 350 els patges que han vingut fins Alcoi. D'això i altres curiositats ens parla en aquesta entrevista que es pot escoltar en l'àudio adjunt.




