L'any Nino Bravo s'inaugura a Aielo de Malferit
Serà el pròxim dissabte 21 de gener a l'Auditori Municipal

Foto de archivo de Nino Bravo / Universal (Europa Press)

Ontinyent
El passat 22 de desembre, les Corts Valencianes van manifestar el seu suport unànime a la declaració de 2023 com a any de Nino Bravo en tota la Comunitat Valenciana, sumant-se així a la iniciativa del Ajuntament d'Aielo de Malferit que havia fet el mateix en la localitat natal del cantant el 26 d'octubre de 2022 mitjançant acord del Ple de la Corporació Local.
La Comissió Organitzadora de l’Any Nino Bravo es troba actualment tancant la programació d'activitats que tindran lloc al llarg dels pròxims mesos. El que ja sabem és quan serà l'acte inaugural d’eixe any especial, que tindrà lloc dissabte que ve 21 de gener, a partir de les 17 hores, a l'Auditori Municipal d'Aielo de Malferit.
Serà un acte que comptarà amb entrada lliure i que estarà presentat pel company de Cadena SER, Arturo Blay i amenitzat amb la música en directe d'Ad libitum, comptarà amb la presència de la família del cantant, el biògraf oficial, l'alcalde de la localitat i membres de la Corporació Municipal.




