Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

David Martínez, "l'ontinyentí de Xàtiva" que triomfa al bàsquet d’Alemanya

El tècnic de Xàtiva, ex de l’Eset Ontinet d'Ontinyent, es troba líder a la segona divisió germana

Entrevista al segon entrenador del White Wings Hanau

Entrevista al segon entrenador del White Wings Hanau

00:00:0012:01
Descargar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Ontinyent

Per als amants del bàsquet d’Ontinyent, i també de la seua Xàtiva natal, el nom de David Martínez és una referència. Jugador i entrenador al Martínez Valls d’Ontinyent, el jove de 28 anys nascut a Xàtiva ha emprès una aventura aquesta temporada que l’ha portat a ser líder de la Segona Divisió d’Alemanya.

Però comencem pel principi. David Martínez va ser la passada campanya entrenador del segon equip del Martínez Valls, que va aconseguir l’ascens a Autonòmica i la mà dreta de Saúl Blanco a l’equip de Nacional que va aconseguir l’ascens a EBA en una gran final a 4 celebrada precisament a Ontinyent. Després d’eixa immaculada temporada, Martínez havia renovat amb l’Eset Ontinet, però va aparèixer una d’eixes oportunitats que no es poden deixar escapar “és una vegada en la vida i has d’agafar-la per no perdre el tren”.

Martí Zamora i David Martínez

Martí Zamora i David Martínez

Martí Zamora i David Martínez

Martí Zamora i David Martínez

En una entrevista exclusiva a Ràdio Ontinyent, i que podeu escoltar fent clic a l’imatge principal, ens confessava que “tot va ser gràcies a un contacte amb un xic que està jugant a França i que va pensar en mi quan li van explicar el perfil que buscaven a l’equip de Hanau”. A partir d’ahir, ens confessava “va ser tot molt fàcil. Era una bona oportunitat i vaig decidir vindre cap a Alemanya”.

Líders invictes de la Segona Divisió

En aquest moment el White Wings es troba com a líder invicte a la categoria, han guanyat els 13 partits que han disputat, i ja tenen la mirada posada en els ‘play-offs’, confessava que “el més comú es perdre, i tenint aquesta temporada que estem fent sabem que hem de seguir treballant i mantenir els peus en terra, que al bàsquet acabar primer no serveix de res si no fem un bon ‘play-off’”, explicava Martínez.

David Martínez està exercint de segon entrenador, sent la mà dreta del català Martí Zamora, de qui ens explica “la connexió amb ell des del primer dia ha sigut molt bona, el fet de compartir cultura ho ha facilitat tot”. Respecte al seu paper en l’equip, el setabense realitza les funcions d’anàlisi del rival, és a dir, organitza els atacs i les defenses segons el rival al que vaigen a enfrontar-se eixa setmana, “són quasi 24 hores pendents del bàsquet i vivint pel bàsquet, però m’agrada i no em suposa un problema”, ens explica a Ràdio Ontinyent.

David Martínez, darrere, i Martí Zamora

David Martínez, darrere, i Martí Zamora

David Martínez, darrere, i Martí Zamora

David Martínez, darrere, i Martí Zamora

Pel moment l’equip està invicte i a pesar que matemàticament encara no s’han assegurat un lloc als play-offs d’ascens a la Bundesliga d’Alemania, en un parell de setmana podria fer-se oficial, ja que amb dos victòries més ja tindrien el lloc guanyat pel que “estem treballant també mirant a uns mesos vista per estar preparats per a lluitar per l’ascens”.

"El Martínez Valls està fent un treball espectacular"

Respecte al seu anterior club, tant com a jugador com en la faceta d’entrenador, el de Xàtiva explica que “la idea inicial era quedar-me al Martínez Valls, ja que és un club al que estic molt a gust, en el que son com una família”, i matisava que “el projecte a Ontinyent és il·lusionant, el treball de la directiva està sent molt bo, i el de Saúl Blanco, tant al primer equip com a la pedrera està aportant coses molt interessants”.

Ha volgut agrair “tot el carinyo que vaig rebre durant la passada temporada”, una temporada que ha catalogat de “espectacular” amb els dos ascensos, una temporada “molt intensa amb dos partits cada setmana” i reconeix que “vaig estar molt a gust perquè eren dos projectes, però ens sentíem com si fora sols un, gaudia molt de cada entrenament i de cada partit”, a més matisa “va ser molt inusual aconseguir dos ascensos”.

Per últim va voler expressar que “tinc molt bons records d’Ontinyent” i explica que “la gent és magnífica de tots els jugadors, entrenadors, directiva i afició”, i com a punt més àlgid recordava la Final a 4 “va ser un dia que mai oblidaré. Increïble”, finalitzava.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir