Regional Preferent ens deixa dos partits més que atractius, entre ells el derbi d’Ontinyent
Repassem ací tots els encontres que es jugaran aquest cap de setmana en el futbol amateur
Imatge de l'encontre d'anada entre Ontinyent 1931 i CD Ontinyent // Foto: Ontinyent 1931
Ontinyent
Arriba un cap de setmana plegat de partits de gran calibratge, sobretot a la Regional Preferent on aquest diumenge a la mateixa hora els dos, es viuran sens dubte els dos partits més atractius del futbol valencià del cap de setmana.
Tercera divisió
L’Atzeneta UE buscarà una nova victòria a domicili que el mantinga en les posicions de privilegi. No serà senzill ja que visita un camp que no acaba d’adaptar-se bé al planter de l’Atzeneta UE. Els de Berna Ballester visiten el Patacona per enfrontar-se a un dels equips revelació de la temporada.
Els ‘Taronja parteixen de la quarta posició, però a tan sols 3 punts del líder, l’Orihuela. Cal recordar que el campió del grup ascendeix directament de categoria, mentre que el Patacona està situat a la posició 7, a tan sols 4 punts dels valldalbaidins.
Regional Preferent
A la Regional Preferent cal destacar per damunt de la resta dos encontres, els dos diumenge a les 16:30, però abans cal destacar l’altre dels encontres amb protagonisme de la comarca. Dissabte a les 16:30 es disputarà el UD SIA Benigànim – UD Calpe, on els de La Vall voldran repetir la victòria que ja van aconseguir al camp del seu rival en la primera volta de la competició.
Diumenge a les 16:30 esclatarà la Regional Preferent. Parlem primer del derbi local d’Ontinyent, ja que l’Ontinyent 1931, un dels líders més estables de tot el futbol valencià visita La Purísima per enfrontar-se a un CD Ontinyent que encadena dos encontres consecutius sense aconseguir la victòria. Els precedents des de la creació de l’Ontinyent 1931 és de 3 victòries per als de Roberto Bas en els 3 partits dirigits contra els de La Puríssima i amb una renta golejadora d’11 gols a favor de l’Ontinyent 1931 per sols 1 del CD Ontinyent. Tot servit per al partit dels partits a Ontinyent, la festa del futbol local.
L’altre gran encontre de la Regional Preferent és sense cap tipus de dubte el duel entre el segon i el tercer classificat. Un L’Olleria CF – CD Olímpic que podria començar a esclarir la lluita per la promoció d’ascens, ja que en cas que els 3 punts es queden a La Solana, la distància amb els de la Costera seria de 7 més el goal-average, ja que en l’anada van igualar a 1 gol. Els de José Jaime Alemany arriben en un bon moment i continuen invictes en La Solana, un fet que voldran fer valdre per somniar amb mantenir-se en les posicions capdavanteres de la classificació, unes posicions que acabarien deixant la possibilitat d’ascens a Tercera Divisió.
Primera i Segona Regional
Dissabte 16:00: Benifairó – UD Montaverner
Dissabte 17:00: Ontinyent 1931 ‘B’ – Pedreguer
Diumenge 16:30: Simat – Benigànim CF
CD Bocairent 1-1 CF Aielo
Dissabte 18:00: L’Olleria ‘B’ – Tous
Diumenge 16:00: Beniarrés – Llutxent
Diumenge 16:00: Albaidense – Anna
Diumenge 16:30: Agullent – Ciutat de Xàtiva